رئیس اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت:
مراسم اعتکاف در ۴۵‌ مسجد پاکدشت برگزار می‌شود
تاریخ انتشار : فروردین ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۵۵ ب.ظ
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت با اشاره به برگزاری اعتکاف در ۴۵ مسجد این شهرستان، گفت: ثبت نام مراسم اعتکاف به صورت حضوری در مساجد انجام می شود.
 مراسم اعتکاف در ۴۵‌ مسجد پاکدشت برگزار می‌شود
به گزارش ندای وارنا، حجت‌الاسلام حسین اردستانی ظهر امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶۶ در جمع خبرنگاران با اشاره به روند ثبت نام اعتکاف در شهرستان پاکدشت اظهار داشت: اعتکاف در پاکدشت همزمان با دیگر نقاط کشور در مساجد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقمندان شرکت در آیین معنوی اعتکاف آغاز شده است، خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند به صورت حضوری به مساجد مجری اعتکاف مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

اردستانی خاطرنشان کرد: سال گذشته تعداد مساجد مجری اعتکاف ۳۵ مسجد بود که با توجه به استقبال پرشور مردم مومن پاکدشت در سالجاری این آیین معنوی در ۴۵ مسجد برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت برهرچه باشکوه تر برگزار شدن این آیین عبادی و مهم که همه ساله با حضور پرشور مردم مومن و ولایی در مساجد برگزار می‌شود تاکید و خاطرنشان کرد: برنامه هایی مانند نماز جماعت، قرائت ادعیه، زیارت عاشورا، برپایی مراسمات جشن ولادت حضرت علی(ع) و وفات حضرت زینب(س)، تصحیح قرائت نماز و برپایی حلقه های معرفتی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای مراسم اعتکاف امسال است.

وی با اشاره به اینکه در طول ایام اعتکاف، یک تحول معنوی در معتکف ایجاد می‌شود، به «مهر» گفت: معتکفین این ایام را قدر بدانند و پس از پایان اعتکاف و بازگشت به جامعه درصدد تداوم این معنویت و بیمه کردن خود در برابر محرمات الهی در تمام طول سال باشند.

کد مطلب: 1185
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری