با حضور 160 سالمند؛
مراسم بزرگداشت هفته سالمند در قرچک برگزار شد
تاریخ انتشار : مهر ۹, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۶ ب.ظ
 
مراسم بزرگداشت هفته سالمند در شهرستان قرچک با همکاری و مشترک شبکه بهداشت و درمان و کمیته امداد حضرت امام(ره) در سالن اجتماعات مرکز خدمات جامع سلامت حضرت امام خمینی (ره) با حضور 160 سالمند از روستاها و موسسه‌های مرد نهاد برگزار شد.
 مراسم بزرگداشت هفته سالمند در قرچک برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛در این همایش شیوه‌های بهبود زندگی سالمند در خانواده و جامعه از نظر رفتاری و تغذیه سالم به سالمندان آموزش داده شد و در ایام هفته با مراجعه  به پارک‌ها و کانون‌های بازنشستگان آموزش‌های لازم به سالمندان داده می‌شود.

جواد نورالهی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در این مراسم ضمن بزرگداشت این هفته اظهار داشت  شعار سرا سری هفته سالمندان در کشور تحکیم حقوق سالمندان است که باید برنامه‌ریزی مناسب برای این قشر انجام شود .

وی گفت: بسیاری از قشر سالمندان از کسانی بودند که برای این کشور زحمات فراوانی کشیدند و باید عزت و ابروی این قشر حفظ شود .

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک تصریح کرد: نهادهایی که با افراد سالمند در ارتباط هستند باید از حقوق این قشر زحمت‌کش با تمام وجود حمایت و پشتیبانی کنند و تکریم سالمندان در ادارات به نحو شایسته به اجرا درآید.

نورالهی بیان داشت: شهرستان قرچک ۱۶۳۰۲ نفر سالمند دارد که از این تعداد ۱۰۹۴۲ نفر داری پرونده الکترونیک سلامت می‌باشند که با همکاری و مساعدت کانون‌های بازنشستگان و کمیته امداد این امر محقق شده است.

وی اذعان داشت: در حال حاضر۵۳۳۰ نفر از سالمندان شهرستان خدمات سلامت رایگان از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دریافت می‌کنند.

نور الهی اظهار با اشاره به این خدمات ارائه‌شده تأکید کرد:  تمامی سالمندان شهرستان برای دریافت خدمات رایگان با مراجعه به شبکه بهداشت و درمان شهرستان به‌صورت رایگان ارائه خدمات به سالمندان دریافت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در پایان گفت: در هفته سالمند همایش بیش از ۳۰۰۰ هزارنفری سالمندان را در شهرستان خواهیم داشت.

منبع : فارس

انتهای یپام/

کد مطلب: 4202
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری