امام جمعه موقت شهرستان ورامین:
مراسم شب‌های قدر در مساجد ورامین برپا می‌شود
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ب.ظ
 
امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم شب قدر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مساجد و حسینیه‌های ورامین برپا می‌شود.
 مراسم شب‌های قدر در مساجد ورامین برپا می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس استان تهران اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته مساجد شهرستان آماده برگزاری مراسم ویژه شب‌های قدر با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی هستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری ضرورت توجه به نیاز معنوی مردم و استفاده از فرصت شب‌های قدر را مطرح کردند اما تشخیص را به ستاد ملی مقابله با کرونا سپردند که ستاد هم پس از بررسی موضوع با برگزاری مراسم شب‌های قدر در مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به مدت دو ساعت موافقت کرد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین بیان کرد: مساجد باید برای حفظ سلامت مردم به ضوابط بهداشتی توجه کنند و هر مسجدی که این ضوابط را رعایت کند امکان برگزاری مراسم در شب‌های قدر را دارد.

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: قطعاً مردم فهیم و انقلابی شهرستان ورامین نیز با توجه به حساسیت موضوع و با رعایت همه جوانب از فرصت معنوی شب‌های قدر در مساجد بهره خواهند برد.

وی در پایان ابراز داشت: تمام مساجد به ویژه مصلی‌ها خودشان را آماده کردند تا به یاری خداوند مراسم احیاء و شب قدر را برگزار کنند و امیدواریم که به برکت این مراسم و دعاهای مؤمنین خداوند رحمت خود را بر کشور ما نازل کند.

کد مطلب: 7890
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری