رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
مراسم محوری هفته وحدت در ۷ مسجد تهران برگزار می شود
تاریخ انتشار : شهریور ۲۸, ۱۴۰۲ ۷:۵۳ ب.ظ
 
-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری مراسم محوری هفته وحدت در هفت مسجد شهر تهران خبر داد.
 مراسم محوری هفته وحدت در ۷ مسجد تهران برگزار می شود

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام سید محمودی ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی مراسم هفته وحدت در استان تهران با اشاره به حرکات تفرقه افکنانه دشمنان برای ایجاد اختلاف میان مسلمین از هفته وحدت به عنوان بهترین فرصت برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن یاد کرد و خواستار اهتمام ویژه همه دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی در این زمینه شد.

وی با تاکید بر برگزاری محوری در تهران و شهرستان‌های استان تهران در روز ۱۷ ربیع خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌ها و جشن‌ها در مساجد خاصه مساجد محوری تهران، مدارس و دانشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، مراکز صنفی، نشست‌های تبیینی و تقریبی، تجلیل از خانواده‌های شهدای شیعه و سنی خاصه شهدای اغتشاشات اخیر، راه اندازی کاروان‌های سیار جشن و سرور در مناطق مختلف، اجرای برنامه‌های ویژه در پادگان‌ها و مراکز نظامی و انتظامی، فضاسازی مناسب شهری توسط شهرداری‌ها و کلیه سازمان‌ها و کارخانجات و اصناف، تولید محتوای مناسب جهت فضای مجازی و اهتمام هرچه بیشتر صدا و سیما به اطلاع رسانی و انعکاس مراسم از جمله برنامه‌ها ی اجرایی در هفته وحدت خواهد بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: بسیار مناسب است که هیئت‌های مذهبی و مساجد در شب میلاد پیامبر اکرم (ص) با اطعام و پذیرایی مناسب نسبت به پیامبر خوبی‌ها ادای احترام کنند.

وی همچنین برگزاری جشن‌های خانوادگی و ایجاد فضای پرنشاط در خانواده در ۱۷ ربیع را مورد تاکید قرارداد و گفت: از ۱۲ تا ۱۷ ماه ربیع الاول در ۷ مسجد محوری تهران مراسم ویژه برگزار خواهد شد.

در این نشست ضمن اظهار نظر نمایندگان دستگاه‌ها حجت‌الاسلام عرب انصاری دبیر ستاد مرکزی هفته وحدت بر زمینه سازی حضور و مشارکت مردم در برگزار اینگونه برنامه‌ها تاکید کرد و مقرر شد، برنامه‌های سازمان‌ها و نهادها به این شورا ارائه شود.

کد مطلب: 14173
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری