مرحله جدید در پرونده جنجالی قاتل ستایش کوچولو
تاریخ انتشار : تیر ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۷ ب.ظ
 
پرونده قاتل ستایش قریشی، پس از درخواست اولیای دم مبنی بر دریافت ارش البکاره و مهرالمثل با حکم قضایی و برای تعیین میزان آن به کارشناسی دادگستری فرستاده شد.
 مرحله جدید در پرونده جنجالی قاتل ستایش کوچولو

به گزارش ندای وارنا به نقل از رکنا، امیر حسین ۱۷ساله بیست و یکم فروردین ۹۵ دختر شش ساله افغان به نام ستایش را در خانه پدری اش در ورامین مورد آزار و اذیت قرار داد و وی را با ضربات چاقو کشت و جنازه اش را با اسید سوزانده تا آثار جنایت باقی نماند. پسر نوجوان در در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه و به یکبار قصاص به جرم  قتل، یکبار اعدام به جرم تجاوز  به عنف و پرداخت دیه به جرم جنایت بر میت محکوم شد. حکم صادره در دیوان عالی کشور مهر تایید خورده و در انتظار استیذان رییس قوه قضاییه بود که اولیای دم بار دیگر درخواست حقوقی مبنی بر دریافت ارش البکاره و مهرالمثل را مطرح کردند.

به این ترتیب امیر حسین بار دیگر در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد و اولیای دم درخواست شان را مبنی بر دریافت ارش البکاره و مهر المثل مطرح کردند.

دیروز قضات دادگاه پرونده را برای تعیین میزان ارش البکاره و مهرالمثل به کارشناسی رسمی دادگستری فرستادند . با تعیین میزان ارش البکاره و مهرالمثل قضات دادگاه درباره درخواست اولیای دم حکم صادر می کنند.

کد مطلب: 1848
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری