مردم ایران مدیرانی که مسبب وضعیت گرانی امروز شده‌اند را نخواهند بخشید
تاریخ انتشار : شهریور ۲۳, ۱۳۹۷ ۶:۴۷ ب.ظ
 
امام جمعه موقت ورامین:‌ مردم ایران مدیرانی که مسبب وضعیت گرانی امروز بازار و همچنین کاهش ارزش پول شده‌اند را نخواهند بخشید و همچنین مردم ما نیز باید بدانند که دشمنان می‌خواهند با فشارهای اقتصادی ما را زمین‌گیر کند.
 مردم ایران مدیرانی که مسبب وضعیت گرانی امروز شده‌اند را نخواهند بخشید

به گزارش ندای وارنا؛حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام‌جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین بیان کرد: امام حسین(ع) می‌تواند در روز قیامت ما را شفاعت کند و همچنین تربت امام حسین(ع) نیز شفابخش است که این نشان از عظمت این امام بزرگوار دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید در عزاداری‌هایمان به مسائلی مانند بلند نبودن صدای بلندگو، ایجاد مزاحمت و ترافیک نکردن و همچنین مسائلی مانند قمی زنی که مصداق بارز اجرای فعل حرام است دقت داشته باشیم.

امام‌جمعه موقت ورامین بیان کرد: هیئت‌های عزاداری باید زمان اتمام هیئت‌ها را کم کنند تا عزاداران صبح فردا به‌راحتی بتوانند به هیئت‌ها برسند و همچنین باید در نظر داشته باشند که امام حسین(ع) ظهر عاشورا نماز را اول وقت اقامه کردند پس ما نیز وظیفه‌داریم که نماز ظهر عاشورا همانند سال‌های گذشته در میدان امام حسین(ع) به‌صورت اول وقت باشکوه‌تر از قبل اجرا شود.

حجت‌الاسلام محمودی تصریح کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته ویژه‌برنامه تجمع هیئات مذهبی در میدان امام خمینی(ره) بعدازظهر روز تاسوعا اجرا خواهد شد و از همه دعوت می‌کنیم تا در این اجتماع حاضر شوند.

وی خاطرنشان کرد: همگان باید در نظر داشته باشیم که هرچقدر میزان تجمعات و همچنین حضور در هیئات بیشتر شود آن زمان است که دشمنان نظام و اسلام متوجه می‌شوند که هرچقدر هم که خدعه ایجاد کنند بازهم نمی‌تواند تأثیری بر اعتقادات مردم ایران بگزارد.

امام‌جمعه موقت ورامین بیان کرد: امروز شاهد هستیم که جمهوری اسلامی ایران یکی از مستقل‌ترین کشورهای جهان است که این استقلال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمد درحالی‌که بعد از دوران قاجار تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کاملاً وابسته بوده‌ایم.

وی اظهار داشت: امروز مسؤولین کشورهای دیگر به مسئولین جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنند که ای‌کاش می‌توانستند مانند کشور ما مستقل باشند و آن‌ها نیز به این آزادی واقعی غبطه می‌خورند.

محمودی تصریح کرد: امام حسین(ع) پرچم‌دار عمل به دو فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر است و امروز نیز علی‌رغم اینکه قوانین خوبی در این خصوص تصویب‌شده است ولی باکمال تأسف در اجرا جدی گرفته نمی‌شود.

امام‌جمعه موقت ورامین بیان کرد: امروز دشمنان ما با تمام ابزارها و توان خود به جنگ فرهنگی با ما آمده است و با تهدیدات جدی مانند مشروبات الکلی و همچنین گسترش ناهنجاری‌ها و بدحجابی‌ها به دنبال جنگ بافرهنگ ناب ما هستند.

وی اظهار داشت: مردم ایران مدیرانی که مسبب وضعیت گرانی امروز بازار و همچنین کاهش ارزش پول شده‌اند را نخواهند بخشید و همچنین مردم ما نیز باید بدانند که دشمنان می‌خواهند با فشارهای اقتصادی ما را زمین‌گیر کند.

محمودی بیان کرد: ما باید به خودمان رحم داشته باشیم و خودمان بازار سیاه برای کالاهای خودمان درست نکنیم تا از این طریق رزق و روزی حلال خودمان را آلوده نکنیم.

امام‌جمعه موقت ورامین افزود: مسؤولین ما بدانند اگر به دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانند در آینده‌ای نه‌چندان دور نه‌تنها مشکلات امروز را شاهد نخواهیم بود، بلکه به‌عنوان یکی از قدرت‌های دنیا شناخته خواهیم شد.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 3793
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری