فرماندار ویژه ری:
مردم با انتخاب اصلح مسیر توسعه و پیشرفت کشور را تعیین می‌کنند
تاریخ انتشار : دی ۱۶, ۱۳۹۴ ۷:۴۹ ب.ظ
 
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: صندق‌های رای تعیین کننده سرنوشت کشور است و مردم با انتخاب اصلح مسیر تعالی و توسعه و پیشرفت کشور را تعیین می‌کنند.
 مردم با انتخاب اصلح مسیر توسعه و پیشرفت کشور را تعیین می‌کنند

به گزارش ندای وارنا  به‌ نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت‌اله جمالی‌پور در جلسه ستاد انتخابات شهرستان ری که با حضور بخشداران و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، انتخابات را نمایش دموکراسی ایران در عرصه جهانی برشمرد و اظهار داشت: مردم صاحبان اصلی این انقلاب و قدردان این وحدت و اتحاد موجود در کشور هستند و در روز هفتم اسفند با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.

وی با بیان این‌که انتخابات متعلق به همه ملت است، گفت: مجریان انتخابات باید انتخاباتی در طراز و شأن ملت شریف ایران برگزار کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: مجریان انتخابات وظیفه دارند شور انتخابات را در جامعه ایجاد کنند و هیچ کس حق ایجاد یاس و ناامیدی در بین آحاد مردم را ندارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم خلاف اصول و آرمان‌های انقلاب است که امام عظیم‌الشان و شهیدان والامقام ترسیم کردند.

جمالی‌پور تاکید کرد: باید فضایی در کشور ایجاد کنیم که سبب تقویت مشارکت ملی و انسجام و وحدت بیشتر شود.

وی بیان داشت: مجریان انتخابات حق ندارند از شخص یا گروه خاصی جانب داری کنند و با صیانت و پاسداری از آراء ملت موجب جلب اعتماد بیشتر مردم به نظام بشوند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان با اشاره به این‌که طرح هرگونه مسائل اختلاف‌زا به انتخابات و حضور حداکثری آسیب می‌زند، تصریح کرد: در انتخابات هرکسی قدم در کاهش مشارکت حداکثری مردم بردارد مرتکب فعل حرام شده است.

کد مطلب: 392
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری