مردم قرچک شایسته خدمت بیشتر هستند/ سفر رئیس جمهور مطالبه مهم مردم است
تاریخ انتشار : آذر ۲۱, ۱۳۹۷ ۷:۳۰ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری قرچک با اشاره به اقدامات مثبت دولت در حوزه های مختلف در شهرستانهای تازه تأسیس گفت: مردم قرچک شایسته خدمت بیشتر هستند چرا که در عرصه های مختلف همراه دولتمردان بوده اند.
 مردم قرچک شایسته خدمت بیشتر هستند/ سفر رئیس جمهور مطالبه مهم مردم است

به گزارش ندای وارنا؛بهمن خطیبی در همایش ” در امتداد امید” که با حضور محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در کانون ملائک برگزار شد، افزود: دولت گذشته ۷۰ شهرستان جدید ایجاد کرد و برای دولت تدبیر و امید به یادگار گذاشت، در استان تهران نیز تأسیس شش شهرستان به تصویب رسید که یکی از آنها قرچک بود.
وی با اشاره به اینکه قرچک بعد از بهارستان پر تراکم ترین شهرستان استان تهران است، بیان کرد: تقسیمات کشوری این شهرستان ناقص بوده و نیاز به الحاق بخش هایی از ری به قرچک است.
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ادامه داد: طی سالهای اخیر برای رفع مشکلات قرچک و دیگر شهرستانها گام های اساسی برداشته شده اما آنقدر محرومیت وجود دارد که چند سال دیگر زمان نیاز است تا این منطقه به شهرستانهای دیگر برسد.
سفر رئیس جمهور مطالبه مهم مردم است
خطیبی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان قرچک با بالاترین رأی به آقای روحانی، مستحق خدمات بهتری هستند و یکی از مطالبات مهم آنها سفر ریاست جمهوری است.
سرپرست فرمانداری قرچک افزود: قرچک با این حجم جمعیت و مشکلات به نگاه ویژه دولتمردان نیاز دارد.
وی به اقدامات صورت گرفته از سوی دولت و همچنین مشکلات شهرک صنعتی، پروژه فاضلاب، بیمارستان و چند طرح مهم دیگر اشاره کرد.
این مسئول ضمن قدردانی از نماینده مردم تهران بری حضور در این نشست از فعالین سیاسی و اجتماعی نیز قدردانی کرد.
خطیبی در پایان بیان داشت: مردم این شهرستان مردم معتقدی هستند که همیشه پای آرمانهای نظام و انقلاب اسلامی ایستادگی کردند و همچنین با سیاست های دولت همراه هستند پس شایسته است خدمات بهتری به آنها ارائه دهیم.

کد مطلب: 6173
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری