معاون فرماندار:
مردم ورامین بابت تأمین کالاهای اساسی ماه رمضان نگران نباشند
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ب.ظ
 
معاون برنامه ریزی فرمانداری ورامین گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، تمامی کالاهای مورد نیاز ماه مبارک رمضان به ویژه کالاهای تنظیم بازار تأمین شده و مردم بابت تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز، نگرانی نداشته باشند.
 مردم ورامین بابت تأمین کالاهای اساسی ماه رمضان نگران نباشند

به گزارش ندای وارنا؛ نرگس توسلی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان استان تهران، کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله خرما، برنج، قند، شکر،گوشت قرمز و مرغ با قیمت تنظیم بازار به میزان کافی تأمین و به بازار مصرف تزریق می‌شود.
وی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت اتاق اصناف و اداره صمت ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بازرسان موظفند ضمن توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصنافی که بازگشایی آنان از سوی ستاد ملی کرونا بلامانع اعلام شده، بر قیمت گذاری و نحوه توزیع کالاها و ارائه خدمات توجه ویژه داشته باشند.
توسلی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، رعایت مسائل بهداشتی از سوی واحدهای فعال به ویژه توزیع کنندگان مواد غذایی، نانوایی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در الویت قرار داشته و بازرسان شبکه بهداشت با جدیت با موارد تخلف برخورد کنند.
وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی تمامی مسئولان و با همراهی مردم، بازار شهرستان ورامین در آرامش کامل است و طی ماه‌های گذشته هیچ کمبودی در شهرستان وجود نداشته و در برخی از موارد، قیمت کالا در بازار مصرف، کمتر از نرخ اعلام شده برای کالاهای تنظیم بازار بود.
معاون فرماندار ورامین تأکید کرد: مردم ورامین به هیچ عنوان نگران تامین مایحتاج ماه مبارک رمضان نباشند چرا که این کالاها به میزان کافی تأمین شده و در طول ماه مبارک توزیع می‌شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمیعت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام/ف                        

کد مطلب: 7458
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری