مزار شهدای ۱۰ دی ۵۷ ورامین گلباران شد
تاریخ انتشار : دی ۷, ۱۳۹۷ ۹:۰۱ ب.ظ
 
مزار شهدای ۱۰ دی ۵۷ ورامین با حضور مردم مومن و انقلابی این شهرستان گلباران شد.
 مزار شهدای ۱۰ دی ۵۷ ورامین گلباران شد

به گزارش ندای وارنا؛مراسم گلباران مزار شهدای ۱۰ دی شهرستان ورامین بعد از ظهر جمعه و پس از اقامه نماز جمعه با حضور جمع کثیری از مومنین و مردم قدرشناس این شهرستان برگزار شد و طی این آیین چندین ساله، وارثان قیام ۱۵ خرداد، مسیر مصلی صاحب الزمان(عج) تا امامزاده شاه حسین(ع) را پیاده طی کرده با اهدا گل وقرائت فاتحه، نسبت به مقام شامخ شهدای ۱۰ دی ۵۷ ادای احترام کردند.

مردم ولایی ورامین با سر دادن شعارهای «ایران کشور ماست، خامنه ای رهبر ما است. » ، « برادر شهیدم، راهت ادامه دارد.» و نیز شعارهایی در محکومیت جریان فتنه با عبور از خیابان های مسجد جامع و ۱۵ خرداد، بر ادامه راه شهدا و هوشیاری در برابر فتنه ها تاکید کردند.

امام جمعه موقت ورامین در این مراسم و در جمع مردم انقلابی و شهید پرور بیان کرد: روزهای ۹ و ۱۰ دی برای همیشه در تاریخ ورامین و کشور خواهند درخشید.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی با انتقاد از عدم حضور برخی مسئولان در مراسم گلباران شهدای ۱۰ دی بیان کرد: وقتی مراسم شهدا برگزار می شود، تمام مسئولان باید شرکت کنند، مجلس شهدا جناحی نیست، بنده از عدم حضور برخی از مسئولان در گلباران شهدای ۱۰ دی از خانواده های شهدا و مردم شریف و فهیم ورامین عذرخواهی می کنم.

بر اساس این گزارش، همه ساله و در نزدیک ترین جمعه قبل از ۱۰ دی، مردم ورامین با حضور در مزار شهدای ۱۰ دی ۵۷ این شهرستان، یاد شهدای گلگون کفن این شهرستان را گرامی می دارند و مراسمی توسط خانواده این شهدا در یکی از روزهای منتهی به ۱۰ دی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان برگزار می شود.

شهیدان مسعود میرزایی، حسین شیرازی، ابوالفتح گلعباسی، حسن کریمی و سهم دینی از شهدای ۱۰ دی ۵۷ هستند، که در راه پیروزی انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6448
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری