امام جمعه پاکدشت:
مسؤولان دست مفسدان را از بیت‌المال قطع کنند/ آمریکا با مأیوس کردن مردم برای نابودی ایران نقشه کشیده‌ است
تاریخ انتشار : مرداد ۱۲, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵ ب.ظ
 
امام جمعه پاکدشت با بیان اینکه مسؤولان دست مفسدان را از بیت‌المال قطع کنند، گفت: آمریکا با مأیوس کردن مردم برای نابودی ایران نقشه کشیده‌ است.
 مسؤولان دست مفسدان را از بیت‌المال قطع کنند/ آمریکا با مأیوس کردن مردم برای نابودی ایران نقشه کشیده‌ است

به گزارش ندای وارنا؛حجت‌الاسلام و المسلمین حسن لزومی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پاکدشت با اشاره به اهمیت حفظ تقوا اظهار کرد: حضرت علی (ع) فرمودند «مردم تقوای خود را در خلوت نشان دهند، همان کسی که در همه جا حضور دارد و شاهد هم است، رأی صادر می‌کند».

وی بیان کرد: اگر کسی خداوند را قبول دارد نمی تواند بگوید در جایی که من گناه کردم، خداوند حضور نداشت؛ انسان باید خیلی بی‌فکر باشد که خودش را با دستان خودش به آتش جهنم و عذاب الهی بسپارد.

امام جمعه پاکدشت در ادامه به مشکلاتی که این روزها کشور به آن گرفتار شده است، اشاره کرد و گفت: مشکلات کشور از ابتدای انقلاب بوده، اما این مردم برای رفع آن آستین بالا زده‌اند؛ البته برخی مشکلاتی چون بیکاری و گرانی قابل تحمل نبوده و یارانه‌ها نیز به آن میزانی که کفاف خرج خانواده‌های کم درآمد را بدهد، نیست و حتی پول میوه خانواده‌های مستضعف نیز نمی‌شود.

لزومی افزود: مسؤولان دیر به فکر معیشت مردم افتاده‌اند و باید دست مفسدان را از بیت‌المال قطع کنند؛ زیراکه آنها دست به زندگی مردم برده‌اند و مسئولان برای مبارزه با مفسدان تعلل نکنند؛ وقتی مردم می‌بیینند مشکلاتی در آب و برق است با مدیریت تحمل می‌کنند، چراکه به نفع نظام است، اما این مردم تبعیض و فساد را نمی‌توانند تحمل کنند.

وی بیان کرد: اگر کسی بخواهد در بیت‌المال دست ببرد و یک میلیون تومان نه یک میلیارد برداشت کند، باید مسؤولان وی را از کار برکنار کنند و آبرویش را ببرند؛ دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و آن‌ها می‌دانند با بسیجیانی چون سردار سلیمانی نمی‌توانند در جنگ سخت پیروز شوند و دست به ناراضی شدن مردم از نظام می‌زنند.

امام جمعه پاکدشت تصریح کرد: آمریکایی‌ها شجاعت مبارزه با ایران در جنگ سخت را ندارد، اما از راه‌هایی مثل مأیوس کردن مردم از نظام برای نابودی جمهوری اسلامی ایران نقشه کشیده‌اند.

لزومی بیان کرد: مسؤولان باید همچون حضرت علی (ع) زندگی کنند، چراکه ایشان زندگیشان همچون پایین‌ترین افراد جامعه بود؛ اگر مبلغی از بیت‌المال برداشته شده است هرچه سریع‌تر بازگردانید؛ مسؤولی که در زیر باد کولرهای گازی در اتاقشان نشسته‌اند،چگونه می‌توانند زندگی مردمی را که حتی پنکه در منزل ندارند را بفهمند؛ بنده در خصوص همین شهرستان سخن می‌گویم، یادمان نرود چه خون‌هایی پای نظام ریخته شده است.

لزومی بیان کرد: مسؤولان باید با اعدام مفسدان و قطع کردن دست آنان از بیت‌المال آبروی جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنند.

وی در پایان، ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به سلحشوران حوزه قلم گفت: این روز به واسطه دلیل مردانگی مردانی چون شهید صارمی ماندگار شده است؛ خبرنگاران ضمن حفظ امانت، صداقت و دفاع از ارزش‌های انقلاب را سرلوحه امور خود قرار دهند.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 2679
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری