مسؤولان فرهنگی، جنایات آمریکا را برای نسل جوان بیان کنند
تاریخ انتشار : آبان ۱۳, ۱۳۹۷ ۵:۰۲ ب.ظ
 
نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان فرهنگی کشور جنایات آمریکا را برای نسل جوان بیان کنند.
 مسؤولان فرهنگی، جنایات آمریکا را برای نسل جوان بیان کنند

به گزارش ندای وارنا؛سید حسین نقوی حسینی در حاشیه مراسم ۱۳ آبان شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: ۱۳ آبان ۹۷ برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خورد که با حضور پرشور خود در مراسم روز ملی استکبار جهانی در جنوب شرق استان تهران این روز را نهادینه کردند.

وی در خصوص رفتارهای استکباری آمریکا گفت: ازآنجایی‌که رفتار آمریکا یک رفتار مستکبری است و جنایات آمریکا در عرصه بین‌المللی استمرار و ادامه دارد اصلاً نیازی نیست جنایت‌های این کشور را از دهه پنجاه و شصت برای دانش آموزان و جوانان و نوجوانان ایران تلقین کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مسؤولان فرهنگی کشور همین جنایات امروز آمریکا را برای جوانان و دانش آموزان بیان کنند و همه به نقش استکباری آمریکا پی خواهند برد.

وی بیان داشت: شما دیدید یک روزنامه‌نگار و خبرنگار مشهور توسط رژیم سفاک وهابی عربستان در ترکیه به قتل می‌رسد و آمریکا از دولت عربستان تعریف، تمجید و تقدیر می‌کند.

نقوی حسینی تصریح کرد: رفتار دو بام و یک‌هوای آمریکا نشان می‌دهد که آن‌ها یک دولت جنایتکار هستند، همین حوادث اخیر، حمایت آمریکا از داعش و گروه‌های تروریستی، حمله آمریکا به افغانستان و سوریه همه‌ی این‌ها جنایت آمریکا است.

وی خطاب مسؤولان فرهنگی کشور گفت: خوی جنگ ستیزی را برای دانش آموزان و جوانان تبیین کنیم؛ آن‌ها با روحیه استکباری آمریکا آشنا خواهند شد و فریاد خروشان علیه آمریکا را برپا خواهند کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت، جوانان، دانشجویان، خانواده شهدا و اقشار مختلف پشتیبان ولایت‌فقیه هستند و از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند، ما مسؤولان هستیم که باید خدمتگزار این مردم باشیم و برای راحتی و سعادت همین ملت تلاش کنیم.

نقوی حسینی در پایان گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر مسوولانی که در پست و منصب خود کوتاهی می‌کنند را شرمنده رفتار و اعمال خود کردند.

منبع :فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 5254
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری