فرماندار ورامین:
مسئولان از نزدیک مشکلات تولیدکنندگان را بررسی کنند
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ب.ظ
 
تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: مسئولان دستگاه‌های مختلف موظفند تا از نزدیک مسائل و مشکلات تولیدکنندگان را بررسی کنند.
 مسئولان از نزدیک مشکلات تولیدکنندگان را بررسی کنند

به گزارش ندای وارنا؛  حسین کاغذلو عصر سه‌شنبه (۲۳ اردیبهشت)، در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سال جاری را با عنوان جهش تولید نام‌گذاری کردند که تحقق این مهم جز با رفع مشکلات تولید کنندگان و چابک کردن روند فعالیت‌های اداری میسر نمی‌شود.

وی ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های مختلف به ویژه اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی موظفند تا از نزدیک مسائل و مشکلات تولید کنندگان را بررسی و با ارائه پرونده آنان در ستاد رفع موانع تولید زمینه فعالیت واحدهای تولیدی را فراهم کرده و در صورت نیاز، این مشکلات به ستاد استانی منتقل شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین با تأکید بر لزوم عمل به قانون اظهار کرد: روند پیچیده اداری برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی را باید به نفع تولید کنندگان تغییر داد در این صورت است که می‌توان به بهبود فعالیت‌های تولیدی و تحقق شعار سال خوشبین بود.

وی بیشترین مشکلات واحدهای تولیدی را معوقه‌های بانکی، مشکلات مربوط به مالیات و بیمه اعلام کرد.

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به حمایت از واحدهای صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر سازمان های مرتبط با حوزه تولید و بانک ها با واحدهای صنعتی تأکید کرد.

کاغذلو گفت: با شیوع ویروس کرونا، برخی از واحدهای تولیدی، اصناف و واحدهای تولیدی بخش کشاورزی با مشکلاتی مواجه شدند که تلاش می‌شود با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این واحدها شناسایی شده و زمینه ارائه خدمات حمایتی دولت به آنان فراهم شود.

در این جلسه صاحبان واحدهای تولیدی دعوت شده به کارگروه مسائل و مشکلات خود را بیان کردند که مقرر شد با همکاری بانک‌های عامل، اداره مالیات و بیمه و مکاتبه با مسئولان استانی این مشکلات برطرف شود.

کد مطلب: 7893
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری