مسئولان به نجابت مردم احترام بگذارند
تاریخ انتشار : آذر ۹, ۱۳۹۷ ۸:۱۳ ب.ظ
 
امام جمعه شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با نجابت و صبوری در برابر تمامی ناملایمات ایستادگی کرده اند تصریح کرد: مسئولان باید به این نجابت احترام گذاشته و زمینه سواستفاده برخی مدیریت های ناکارآمد را از این نجابت از بین ببرند.
 مسئولان به نجابت مردم احترام بگذارند

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام حسن لزومی در خطبه های این هفته نماز جمعه پاکدشت گفت : ملت ایران ، مردم نجیب و صبوری هستند که به دلیل پایبندی به ارزش های اسلامی ، در تمامی مشکلات همراه با نظام بوده اند ولی این دلیل نمی شود که مسئولین در خدمت به این مردم کوتاهی کرده و از تحمل آن ها سوء استفاده کنند.
وی افزود : مردم در آتش گرانی می سوزند و عدم تحرک شما مسئولین این آتش را بیش از پیش در دامان ملت افروخته می کند.
لزومی تصریح کرد: گرانی دلار ، مشکلات بسیاری را به مردم تحمیل کرده است ولی امروز که مسئولین ادعای کاهش قیمت ارز و دلار دارند چرا وضع زندگی مردم تغییری نمی کند و نابسامانی و گرانی ادامه دارد.
وی تأکید کرد : امروز سفره مردم روز به روز کوچک تر شده و گرانی ها زندگی مردم را مختل کرده است ، این وظیفه مسئولان است که این مشکلات را برطرف و رفاه را برای مردم تأمین کنند.
امام جمعه پاکدشت در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، عصاره فضائل مردم هستند و در زندگی شخصی و کاری خود باید شهید مدرس را که هیچ گاه ترس و طمع را به خود راه نداد ، الگو قرار دهند.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/

کد مطلب: 5931
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری