مسئولان شرکت تراورس به تعهدات خود عمل نمی کنند
تاریخ انتشار : مرداد ۹, ۱۳۹۷ ۵:۳۵ ب.ظ
 
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت : مسئولان شرکت تروارس به تعهدات خود در قبال کارگران عمل نمی کنند و این امر مشکلات زیادی را برای این افراد به همراه آورده است.
 مسئولان شرکت تراورس به تعهدات خود عمل نمی کنند

به گزارش ندای وارنا؛عباسعلی سعیدیان در خصوص مشکلات کارگران شرکت تراورس و اعتراض آنان به عدم دریافت حقوق و مزایای خود گفت : کارگران این شرکت وظیفه نگهدازی از خطوط راه آهن حد فاصل شهرستان های قرچک ، ورامین و پیشوا را بر عهده دارند و دفتر مرکزی شرکت در تهران واقع شده است و در اصل مشکلات این شرکت به شهرستان ورامین ارتباطی ندارد.
وی اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات کارگران این شرکت ، با مسئولان آن تماس گرفته ایم که نتیجه ای در رفع مشکلات این افراد حاصل نشده است.
وی بیان کرد: با وجود آن که مشکلات کارگران متوجه شهرستان ورامین نیست ولی مسئولان فرمانداری به منظور تکریم کارگران و ارج نهادن به زحمات و تلاش های آنان ، از آن ها در محل نمازخانه فرمانداری پذیرایی کرده و پای صحبت ها و درد دل آن ها نشستند.
وی افزود : مشکلات کارگران این شرکت طی نامه ای به استانداری‌ تهران اطلاع رسانی شده و از مسئولان استانی درخواست شده تا برای رفع مسائل این افراد راه کار عملی ارائه کرده و مشکلات کارگران با حضور مسئولان شرکت برطرف کنند.

منبع : قرچک آنلاین

انتهی پیام /

کد مطلب: 2590
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری