فرماندار پیشوا:
مسئولان پیشوا در مقابله با کرونا الگوی مردم باشند
تاریخ انتشار : تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مسئولان ادارات باید در رعایت اصول بهداشتی پیشگام و الگوی مردم باشند و آنان را به مقابله با کرونا ترغیب کنند.
 مسئولان پیشوا در مقابله با کرونا الگوی مردم باشند

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی در جمع مدیران دستگاه های اجرایی بیان کرد: کرونا یک پدیده نوظهور است و به دلیل عدم شناخت صحیح و کامل این ویروس امکان برنامه‌ریزی و مواجهه پیش‌بینی شده در بدو شیوع میسر نبود.

وی گفت: اپیدمی ویروس کرونا شرایط ویژه‌ای را برای کشور ایجاد کرد که هم باعث نمایان شدن زحمات کادر درمان شد و هم صحنه‌هایی کم نظیر از همدلی مردم و مسئولان را به منصه ظهور رساند.

فرماندار شهرستان پیشوا تصریح کرد: همسو با ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرستان پیشوا نیز تصمیمات مهمی اتخاذ شد که اثرگذاری مطلوب آن مستلزم پرهیز از تعلل و سهل انگاری متولیان امر است.

عباسی گفت: علی‌رغم همه محدودیت‌ها به ویژه فقدان بیمارستان در پیشوا، با عملکرد خوب شبکه بهداشت و درمان، ادارات و نهادها، گروه‌های جهادی، مردم و خیرین بیماری کرونا به‌خوبی مدیریت شد.

وی افزود: مسئولان ادارات به ویژه مجموعه‌هایی که مراجعان زیادی دارند در رعایت اصول بهداشتی باید پیشگام و الگوی مردم باشند و آنان را به مقابله با کرونا ترغیب کنند.

کد مطلب: 9436
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری