امام جمعه موقت ورامین:
مسئولین با تمام توان برای محرومین و مستضعفین کار و تلاش کنند
تاریخ انتشار : تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب.ظ
 
امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از نبود زیر ساخت برای سروسامان دادن متکدیان و معتادین متجاهر گفت: متاسفانه رهاسازی متکدیان و معتادین متجاهر در سطح شهرستان چهره ورامین را مخدوش کرده است که باید با آن ها برخورد شود.
 مسئولین با تمام توان برای محرومین و مستضعفین کار و تلاش کنند

به گزارش ندای وارنا؛  حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین به مناسبت هفته بهزیستی با رئیس و معاونین اداره بهزیستی ورامین دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام محمودی در این دیدار اظهار کرد: این مقطع و این دوره یک امتحان بزرگ الهی است شرایط ما در خصوص ویروس کرونا از خیلی کشورهای جهان بهتر است.

وی افزود: در کشورما با همدلی و مواسات به همگان نشان دادیم که در کنار هم هستیم مسئولان باید با تمام توان برای محرومین و مستضعفین باید کار و تلاش کنند.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: در سال جهش تولید افرادی معلول در منطقه ورامین شروع به تولیدات کردند و به ندای رهبری لبیک گفتند مشکلات افراد تولیدکننده تحت پوشش بهزیستی از طرف مقامات شهرستان و استان برطرف شود.

وی گفت: رها سازی متکدیان و معتادین در سطح شهرستان زیبنده ورامین نیست شهرداری برای گرمخانه دائمی شهرستان موارد لازم را انجام دهد زیرساخت های مناسبی در این خصوص آماده نشده است با توجه به استقرار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در شهرستان ورامین انتظار است که این شورا به صورت جدی این مطالبه به حق مردم را پیگیری کند.

اعظم هراتی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین نیز در این دیدار بیان کرد: دعا می کنیم بتوانیم از این شرایط حساس کشور بتوانیم عبور کنیم در تمام مراحل ساخت و یا اجاره گرمخانه تهیه و آماده شده است و منتظر حضور شهرداری در میدان هستیم ساخت گرمخانه وظیفه ما نیست ولی دغدغه ما می باشد.

کد مطلب: 9737
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری