مسابقات حفظ سوره فجر با هدف کشف استعدادهای قرآنی در قرچک برگزار شد
تاریخ انتشار : بهمن ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۲ ب.ظ
 
مسابقات حفظ سوره فجر با هدف کشف استعدادهای قرآنی در قرچک برگزار شد مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک ازبرگزاری مسابقات حفظ سوره فجر با هدف کشف استعدادهای قرآنی در دارالقرآن شهید ستاری این شهرستان خبر داد.
 مسابقات حفظ سوره فجر با هدف کشف استعدادهای قرآنی در قرچک برگزار شد

 

به گزارش ندای وارنا

مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، مسابقه حفظ سوره مبارکه فجر با هدف  کشف استعدادهای قرآنی ویژه کلیه  دانش آموزان در دارالقرآن شهیدستاری  این شهرستان برگزارشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: ایام الله دهه فجر روزهایی است که خداوند بر مردم منت نهاد  و آنان را از دست طاغوت نجات داد.

نیکبخت تصریح کرد:حضرت امام خمینی (ره) در مخالفت های خود با رژیم نیز به آیات قرآن تمسک جست و جوانان ما با الهام از قرآن، در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی خاطر نشان ساخت: دانش آموزان با مطالعه قرآن می آموزند  که این  معجزه بزرگ  دین اسلام  چه نقش بزرگی  در زندگی آنها  دارد و زمانیکه به این مهم دست یابند  خود را بدون قرآن تصور نخواهند کرد.

وی یادآور شد : بیش از ۳۰۰ نفر ازدانش آموزان این شهرستان در این دوره شرکت و به نفرات برتر هدایای نفیسی توسط دارالقرآن شهید ستاری  اهدا شد.

این مقام مسئول در خاتمه افزود: در این مرکز قرآنی رشته های روخوانی ، روانخوانی، فصیح خوانی، تجوید، حفظ، مفاهیم و تفسیر به دانش آموزان و علاقمندان علوم قرآنی آموزش داده می شود

کد مطلب: 916
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری