مسابقات طناب کشی المپیاد ورزشی قرچک برگزار شد
تاریخ انتشار : مرداد ۴, ۱۳۹۷ ۴:۰۰ ب.ظ
 
مسابقه طناب کشی در ادامه روند مسابقات المپیاد ورزشی شهرداری قرچک برگزار شد.
 مسابقات طناب کشی المپیاد ورزشی قرچک برگزار شد

به گزارش ندای وارنا، صبح امروز محسن خرمی شریف شهردار، رضا سلگی زلیخا جباری اعضای شورای شهر قرچک با حضور در پارک بانوان از نزدیک با روند مسابقات المپیاد ورزشی در رشته طناب کشی بانوان دیدن کردند.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در جمع بانوان ورزشکار این شهرستان اظهار داشت:از اینکه بانوان شهر با اشتیاق در مسابقات شرکت کرده و استقبال می کنند جای خوشحالی دارد و مطمنا در حوزه اجتماعی و‌فرهنگی بیشتر تلاش خواهیم کرد تا محیط های ورزشی را برای شهروندان فراهم کنیم.

وی گفت: زنان ورزشکار ما نشان داده اند که توانایی های زیادی دارند و با وجود سختی ها و مشکلات شاهد سیر صعودی ورزش بانوان هستیم.

خرمی شریف  تاکید کرد: ورزش می تواند در سلامت جامعه نقش موثری داشته باشد که در مجموعه شهرداری نیز در این حوزه برای نشاط و تندرستی شهروندان برنامه ریزی‌های خوبی شده است.

وی با اشاره به رشته وزشی طناب‌کشی بیان کرد: این رشته ورزشی  از قدیم رواج داشت و همه ما با آن آشنا هستیم دارای هیجان و جذابیت فراوانی است و یکی از بازی های سنتی ما به شمار می آید.

شهردار قرچک تصریح کرد: در این المپیاد ورزشی شهر قرچک بیش از ۱۸۰۰ نفر شرکت کرده و به رقابت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: این المپیاد در ۷ رشته ورزشی که شامل رشته‌های فوتسال نوجوانان، داژبال، دارت، شطرنج، فوتبال دستی، طناب‌کشی، پرتاب حلقه، طناب زنی به‌صورت انفرادی و خانوادگی برگزار می شود.

خرمی شریف  در پایان افزود: با ورزش می توان فرهنگ تندرستی و نشاط اجتماعی را در جامعه گسترش داد و برگزاری مسابقات المپیاد به پویایی جامعه و سلامت جامعه می تواند تاثیر بگذارد.

منبع : قرچک آنلاین

انتهای پیام /

کد مطلب: 2442
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری