مسابقات فوتسال ویژه خانواده شهدا در قرچک برگزار می شود
تاریخ انتشار : تیر ۱۳, ۱۳۹۶ ۷:۲۳ ب.ظ
 
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: مسابقات فوتسال ویژه خانواده شهدا در قرچک برگزار می شود.
 مسابقات فوتسال ویژه خانواده شهدا در قرچک برگزار می شود

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، امیر مرادی با حضور در شهرستان قرچک به همراه رئیس بنیاد شهید قرچک به صورت جداگانه با رئیس اداره فرهنگ وارشاد، رئیس اداره ورزش جوانان و خانواده یک جانباز دیدار کرد.

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید در دیدار با رئیس اداره ارشاد به تشریح برنامه فرهنگی پرداخت گفت: مشارکت و همکاری بنیاد شهید واداره ارشاد می تواند در ترویج موثر فرهنگ ایثار و شهادت موثر باشد و برنامه های هنری یکی از همین برنامه ها است.

وی گفت: برگزاری تئاتر های خیابانی، شب شعر در مناسبتهای مختلف، نمایشگاه های عکس و جشنوارهای موسیقی که در وصف مقاومت وایثار برگزار شود می تواند اثرات تاثیر گذار در جامعه داشته باشد.

در ادامه این دیدارها با حضور در اداره ورزش با محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان دیدار کرد و در بحث اوقات و فراغت خانواده ها به گفتگو پرداخت.

مرادی گفت: پرداختن در یک رشته ورزشی خاص در هر شهرستان از برنامه های کاری اداره کل بنیاد شهید است، از آنجایی که شهرستان قرچک مهد فوتسال کشور است، مسابقات فوتسال ویژه خانواده های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان های استان تهران با مشارکت اداره ورزش در قرچک برگزار شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فوتسال در قرچک می تواند کمک شایانی در شادابی و نشاط خانواده ها داشته باشد و یک رقابت ورزش در بین خانواده ها نیز در نظر داریم که به تیم های برتر جوایز نفیس اهداء می شود .
در پایان این دیدار ها از خانواده جانباز هم دیدار شود و به رسم ادب لوح سپاس اهدا شد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و کلاته رئیس اداره فرهنگی ورزشی نیز حضور داشتند.

کد مطلب: 1833
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری