فرمانده سپاه ناحیه ورامین:
مسابقات قرآنی ویژه بسیجیان ممتاز شهرستان ورامین برگزار می‌شود
تاریخ انتشار : شهریور ۲۱, ۱۳۹۶ ۴:۱۳ ب.ظ
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ورامین گفت: همزمان با آخرین روزهای ماه ذی‌الحجه و در آستانه هفته دفاع مقدس، مسابقات قرآن کریم ویژه بسیجیان شهرستان ورامین برگزار می‌شود.
 مسابقات قرآنی ویژه بسیجیان ممتاز شهرستان ورامین برگزار می‌شود

به گزارش ندای وارنا به نقل از تسنیم، داوود اصغری اظهار داشت: در سال‌های اخیر، بسیاری از استعدادهای قرآنی بسیجی شهرستان ورامین در قالب مسابقات قرآن حوزه‌های مقاومت شناسایی شده‌اند، که برای آن‌ها برنامه‌هایی در نظر گرفته شده تا سطح فنی و معرفتی آن‌ها ارتقا پیدا کند.

وی افزود: این استعدادها که در سطح مسابقات حوزه‌های مقاومت رتبه نخست را کسب کرده‌اند، در مرحله شهرستانی از ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه هفته جاری در رشته‌های قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ و مفاهیم و همچنین رشته اذان به رقابت می‌پردازند.

فرمانده سپاه ورامین با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره حامی نشر فرهنگ قرآنی در سطح کشور بوده‌اند تصریح کرد: یکی از وظایف مهّم سپاه، حمایت از بسیجیان قرآن‌دوست است که در این راستا بسیجیان ورامینی در حلقه‌های صالحین قرآنی برنامه‌های مؤثری در راستای ارتقای سطح قرآنی منطقه اجرا می‌کنند، که بازخورد معنوی آن برای مردم شهیدپرور دیار ۱۵ خرداد بسیار ملموس است.

اصغری خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی جهت حضور در مسابقه، به وسیله حوزه‌های مقاومت بسیج و همچنین سامانه ارسال پیامک صورت می‌پذیرد، و نفرات برگزیده این مسابقات نیز به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

کد مطلب: 2131
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری