مسابقه سختی در سیرجان پیش رو داریم/لزوم آمادگی کامل در این بازی
تاریخ انتشار : آبان ۱۸, ۱۳۹۷ ۹:۲۹ ب.ظ
 
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین مسابقه هفته آینده این تیم مقابل فولاد ایرانیان سیرجان را سخت توصیف کرد و گفت: باید برای این بازی آماده شویم.
 مسابقه سختی در سیرجان پیش رو داریم/لزوم آمادگی کامل در این بازی

به گزارش ندای وارنا؛رحمان محمدی راد گفت: ما تمرینات اماده سازی مناسبی را قبل از شزروع فصل داشتیم و این توقع را داشتیم، که بتوانیم از رقبای خود پیشی بگیریم، اما یک اشتباه در مشهد داشتیم و در حال تلاش برای جبران آن اشتباه با بردن بازی های سخت تر و تیم های قدرتمندتر هستیم.

وی گفت: ما بعد از مسابقه با شهرداری ارومیه تمرینات سنگین و سختی را پشت سر گذاشتیم و به برد ارومیه بسنده نکردیم و برای این مسابقه مقابل عقاب نهاجا آماده شدیم و در این مسابقه از بازیکنان ذخیره خود به خوبی استفاده کردیم.

سرمربی شهرداری ورامین در خصوص علت بازی ندادن به پوریا فیاضی و آرش کشاورز نیز گفت: ما لیگ طولانی داریم و جابجایی و تغییراتی که در ارنج تیم انجام می دهیم، برای حفظ شادابی بازیکنان و جلوگیری از مصدوم شدن آن ها و نگهداری این بازیکنان برای بازی های سخت تر است.

محمدی راد در خصوص علی اصغر مجرد و بهنام نیز گفت: بازیکنان با کیفیتی داریم، که به تیم ما کمک می کنند و جایگاه خود را در والیبال ما مستحکم کرده اند، مربی تیم ملی این مسابقات را می بیند و بر اساس این بازی ها تصمیم می گیرد.

وی در مورد برنامه های تیم شهرداری ورامین برای ادامه راه مسابقات لیگ برتر و مسابقه هفته بعد این تیم در سیرجان نیز اظهار داشت: ما از هفته آینده مسابقات سخت تر و با تیم های بهتری را پیش رو داریم و باید خود را آماده کنیم و بتوانیم دست پر از سیرجان برگردیم.

سرمربی شهرداری ورامین اضافه کرد: امسال تیم ها قدرت بردن یکدیگر را دارند و بازی های با کیفیت و تقابل تیم های خوب را شاهد هستیم و هر تیمی که بهتر تمرین کرده باشد و هماهنگ تر باشد برنده میدان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، تیم والیبال شهرداری ورامین از سری مسابقات هفته ششم لیگ برتر والیبال کشور در یک مسابقه خانگی با نتیجه ۳ بر صفر از سد عقاب نهاجا گذشت.

این تیم تا پایان هفته ششم لیگ برتر، در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد.
منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5363
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری