امام جمعه موقت ورامین:
مساجد مانند مراکز تجاری و ادارات بازگشایی شوند
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ب.ظ
 
حجت الاسلام سید محسن محمودی در پیام روز جمعه شهرستان ورامین گفت: حالا که از مردم به خاطر شیوع ویروس کرونا از فیض حضور در مساجد محروم هستند باید هر خانه را به مسجد تبدیل کنیم، به قرائت دعا، تلاوت قرآن و توسل اهمیت داده و فضای خانه‌ها را نورانی و معطر به عطر کلام وحی و اهل بیت کنیم.
 مساجد مانند مراکز تجاری و ادارات بازگشایی شوند

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام سید محسن محمودی در پیام روز جمعه شهرستان ورامین گفت: حالا که از مردم به خاطر شیوع ویروس کرونا از فیض حضور در مساجد محروم هستند باید هر خانه را به مسجد تبدیل کنیم، به قرائت دعا، تلاوت قرآن و توسل اهمیت داده و فضای خانه‌ها را نورانی و معطر به عطر کلام وحی و اهل بیت کنیم.
وی افزود: اگرچه رعایت قانون و مصوبات این ستاد برای همه لازم است، اما آیا نمی‌شود، همان گونه که پاساژها، مراکز صنفی و ادارات با رعایت موازین بهداشتی باز هستند، مساجد نیز به عنوان مراکز عبادت و معنویت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به وظیفه خود عمل کنند.
وی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان، ماه ضیافت الهی و نزول قرآن و کتب آسمانی است، ایامی که مؤمنان باید به روزه داری اهمیت داده و با بهانه‌های واهی از این فیض محروم نشوند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: روزه داری خواص روحی و جسمی فراوانی دارد و در سلامت جسمی نیز تأثیرگذار است، اگر کسی به دلیل بیماری و یا هر دلیل دیگری روزه نگرفت، نباید علنی روزه خواری کند.
وی تظاهر به روزه خواری را گناهی بزرگ دانست و گفت: باید نسبت به روزه‌خواری امر به معروف و نهی از منکر کرد و نیروی انتظامی و مسئولان نیز لازم است به وظیفه قانونی خود در برخورد با روزه خواری علنی عمل کنند.
محمودی با اشاره به موفقیت سپاه پاسداران در پرتاب ماهواره نظامی گفت: سپاه مقتدر و عزت آفرین با اقدام انقلابی خود بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان به  اثبات رساند و با پرتاب ماهواره نور، فضا سپاهی شد.
وی تأکید کرد: آن دسته از افرادی که می‌گفتند که ایرانی‌ها نمی‌توانند، در تولید موفق باشند و ما را مسخره می‌کردند، عزت و اقتدار مریدان رهبری در پرتاب ماهواره‌ به فضا را نظاره‌گر باشند.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7472
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری