مشاجره لفظی دو دوست در قرچک رنگ خون گرفت/ قاتل با چاقو گردن رفیقش را برید
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳ ۷:۱۴ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل واقع در زیباشهر و دستگیری قاتل و همدستانش خبر داد .
 مشاجره لفظی دو دوست در قرچک رنگ خون گرفت/ قاتل با چاقو گردن رفیقش را برید

به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ یداله طهماسیان در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل واقع در زیباشهر بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری۱۲ به محل اعزام و مشاهده نمودند مقتول به علت شدت جراحت وارده در محل فوت نموده است که در این راستا پس از حضور  ماموران در صحنه اقدامات قانونی و قضایی صورت گرفت.

وی افزود:ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ زیباشهر پس از تحقیقات صورت گرفته و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی موفق  به دستگیری قاتل با هویت معلوم و ۸ نفر از همدستان وی را در مخفیگاهشان واقع در ۳۰ متری کارگر زیباشهر قرچک شدند و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ یداله طهماسیان اظهار داشت : متهمان دستگیر شده در ابتدا منکر قتل شده اند اما پس از  رو به رو شدن با مدارک و ادله ماموران لب به اعتراف گشودند و قاتل نیز به جرم خود معترف شد که طی تحقیقات انجام شده از وی اظهار داشت ، که به همراه دوستان خود در محل بودیم که با مقتول دوست بودم و به علت درگیری که با وی داشتم بحث کردیم و بنده عصبانی شدم و با ضربات چاقو به قفسه سینه و گردنش به قتل رساندم.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اعلام داشت: متهمان به همراه پرونده تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و سپس با قرار روانه زندان شدند.

کد مطلب: 15462
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری