فرماندار پیشوا:
مشارکت مردم با تأمین امنیت و سلامت انتخابات بیشتر می‌شود
تاریخ انتشار : مهر ۲۵, ۱۴۰۲ ۷:۲۴ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا گفت: در سایه عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تأمین امنیت و سلامت انتخابات، زمینه رقابت هر چه بیشتر داوطلبان و مشارکت حداکثری مردم فراهم می‌شود.
 مشارکت مردم با تأمین امنیت و سلامت انتخابات بیشتر می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ ابراهیم تاجیک نوری روز سه‌شنبه در جلسه اعضای هیأت اجرایی و نظارت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری شهرستان پیشوا، اظهار داشت: تمام اعضای هیأت اجرایی و نظارت ستاد انتخابات موظفند تا چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب در امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت انتخابات را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند تا شاهد برگزاری با شکوه این رویداد مهم سیاسی باشند.

وی خاطرنشان کرد: دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات موظفند تا با بررسی وضعیت برگزاری در دوره‌های گذشته، تحلیل موانع و مشکلات این حوزه، نیازسنجی مناطق مختلف در استقرار شعب اخذ رأی و نیز پشتیبانی و فراهم کردن ساز و کار مناسب، شرایط لازم را برای برگزاری این رویداد مهم فراهم کنند.

این مسئول افزود: برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مهمترین نشانه مردم سالاری دینی ملت ایران بوده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که در آن، مردم به طورمستقیم سرنوشت خود را تعیین کرده و برای آینده خود تصمیم می گیرند.

تاجیک نوری تصریح کرد: رای مردم امانتی بزرگ نزد برگزار کنندگان انتخابات و حق الناسی است که تمامی دست اندرکاران این رویداد مهم سیاسی باید از آن حراست کنند تا زمینه برگزاری انتخاباتی با شکوه وسالم با حفظ همدلی و وحدت آحاد جامعه محقق خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 14423
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری