امام جمعه قرچک:
مشکلات اقتصادی نتیجه مدیریت اشرافی است/ مقابل حربه دشمن ایستادگی کنیم
تاریخ انتشار : تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ب.ظ
 
امام جمعه قرچک گفت: مشکلات اقتصادی ما نتیجه مدیریت اشرافی و بی‌توجهی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و باید مقابل این حربه ایستادگی کنیم و هوشیار باشیم.
 مشکلات اقتصادی نتیجه مدیریت اشرافی است/ مقابل حربه دشمن ایستادگی کنیم

به گزارش ندای وارنا؛  حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی، امام جمعه قرچک ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قرچک پس از دعوت مجدد خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: خداوند می‌فرماید «صبر کن که مسلماً وعده خداوند حق است، مبادا کسانی که یقین به وعده‌های خدا ندارند، تو را به سبکی و اضطراب وا دارند، چراکه مادر فقر و تنگدستی اقتصادی، فقر فکری و بی تدبیری است».

وی افزود: امروز دشمنان اسلام علوی نقشه‌های زیادی برای نابودی اسلام کشیده‌اند که دو روش را به کار برده‌اند؛ یکی اغفال و دیگری تفرقه است که اغفال را برای مسؤولان و تفرقه را برای مردم به کار می‌برند.

امام جمعه قرچک گفت: اگر مقابل تحریم مقاومت باشد، تلاش دشمن بی‌نتیجه خواهد ماند؛ بدانیم میزان مقاومت به توکل و توسل به ظرفیت‌های موجود است، ملت ایران اسلامی هرگز با ظرفیت‌های بی‌بدیل سست نمی‌شود و مقاومت می‌کند؛ ولی عده‌ای تنها تماشاگر هستند و از فرصت‌ها استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به گرانی‌های اخیر در کشور گفت: مقام معظم رهبری بارها مدام تذکر می‌دهند و نگران گرانی هستند، مسؤولانی که بعد از گذشت ۴۰ سال در همه رسته‌ها مسئولیت داشتند با بی‌توجهی که کردند، زمینه کارشکنی و فتنه را برای دشمن ایجاد ساختند و امروز طلب‌کار هستند که چرا وضعیت اقتصاد این چنین است.

اسماعیلی گفت: امروز دشمن به ضعف اقتصادی و وضعیت دفاعی ما چشم دوخته است و ما باید مقابل این حربه ایستادگی کنیم و هوشیار باشیم، باید به ارزش‌ها و اصول بها داد؛ اگر گفته شود که ارزش‌ها را رها کنید تا مشکلات حل شود، این نهایت جهالت و غفلت و بیچارگی است و این همان هدف اصلی دشمن بوده که به‌دنبال آن است.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: مشکلات اقتصادی ما نتیجه مدیریت اشرافی و بی‌توجهی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و برعکس آن، اقتدار ما در عرصه‌های علمی و فناوری و نظامی و موشکی نتیجه مدیریت جهادی و انقلابی کشور است.

وی افزود: ملت ما، ملت نبرد و مقاومت و مجاهدت و اهل بصیرت است و این امر مغفول نمی‌شود، چرا که کشور ما کشوری مستقل است و به همین خاطر مقتدرانه روبه جلو حرکت می‌کنیم.

اسماعیلی در پایان گفت: رهبر فرزانه انقلاب می‌فرمایند که ما ملت مظلوم ولی مقتدری هستیم که همچون کوه ایستاده‌ایم، ملت مظلوم ما در عین حالی که مقتدر است به فضل الهی همانند کوه مقابل دشمنان می‌ایستد و با قوت به مقاصد خودش دست می‌یابد و مقابل دشمنان به ویژه استکبار هرگز تسلیم نخواهند شد و آن‌ها بدانند شکست ملت ما را با خود به گور خواهند برد.

کد مطلب: 9354
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری