مشکلات هفت واحد تولیدی در ستاد تسهیل پاکدشت رسیدگی شد
تاریخ انتشار : آذر ۷, ۱۴۰۲ ۱:۳۴ ب.ظ
 
جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پاکدشت به ریاست فرماندار و حضور اعضا تشکیل و به مشکل هفت واحد تولیدی که از سوی مدیران واحدهای تولیدی مطرح شده بود،رسیدگی و دستورات لازم برای رفع موانع آنان صادر و الباقی به ستاد تسهیل استان تهران جهت رسیدگی ارجاع شد.
 مشکلات هفت واحد تولیدی در ستاد تسهیل پاکدشت رسیدگی شد

به گزارش ندای وارنا؛ در این جلسه که روز سه شنبه در فرمانداری شهرستان پاکدشت برگزار شد به مسائل و مشکلات شرکت سرشار برودت، نوبر سبز، نایلون سپید، کارگاه تزریق پلاستیک باقری، تولیدی تشک خوشخواب بهرامی، تولیدی کمپوست حداد، تولیدی قارچ خوش صحبتان با موضوع های استمهال بدهی بانکی، نبود انشعاب گاز، طبقه بندی مشاغل، تقسیط بدهی بیمه تامین اجتماعی رسیدگی شد.

فرماندار پاکدشت در این نشست گفت: برای رفع موانع تولید از همه ظرفیت های ستاد تسهیل استفاده می کنیم.

فاضل کارخانه با اعلام اینکه یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم برای رفع موانع تولید و کمک به واحدهای تولیدی در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است، افزود: در این جلسات، مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه صنعت، کشاورزی، خدمات، گردشگری در زمینه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و در جلسه امروز مشکل برخی از واحدها برطرف و مشکل تعدادی دیگر نیز با انجام کارشناسی های لازم در آینده نزدیک برطرف خواهد شد.

وی اظهار داشت: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی انتظار می رود، مدیران شهرستانی از همه ظرفیت‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای بهبود و گره‌گشایی در راستای جهش تولید گام بر دارند.

این مسئول از تلاش مضاعف مسئولان در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان در راستای تحقق شعار سال و سیاستهای دولت سیزدهم خبر داد و افزود: امیدواریم در سایه همدلی مسئولان و مشارکت مردم شاهد رفع مشکلات موجود باشیم .

فرماندار پاکدشت اظهار امیدواری کرد؛ با برنامه ریزی صورت گرفته و کار جهادی مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان شاهد افزایش رضایتمندی قشرهای مختلف جامعه و در نهایت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باشیم.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 14803
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری