مشکل آب ۵ روستای پاکدشت مرتفع شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳ ۷:۰۸ ب.ظ
 
فرماندار پاکدشت با تاکید بر رفع مشکلات روستائیان از بهره‌برداری یک حلقه چاه آب آشامیدنی در راستای رفع مشکلات آبی پنج روستای این شهرستان خبر داد.
 مشکل آب ۵ روستای پاکدشت مرتفع شد

به گزارش ندای وارنا؛ یک حلقه چاه آب آشامیدنی به عمق ۲۱۵ متر حفر و با پمپ شناور ۲۹۳/۱۰ الکتروموتور ۸۵ اسب بخار روز دوشنبه با حضور فاضل کارخانه فرماندار پاکدشت، علی اصغر مونسان بخشدار شریف آباد و مسئولان آبفا شهرستان افتتاح شد.

مشکل آب ۵ روستای پاکدشت مرتفع شد

به گفته فرماندار پاکدشت با افتتاح این حلقه چاه آب، مشکل کم آبی پنج روستای خلیف آباد، کهریزک، مندکان، فرخ آباد و حصار مهتر با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال برطرف می شود.

فاضل کارخانه در حاشیه این این مراسم با اشاره به ثمرات نگاه جهادی به رفع مسائل مردم، ولی نعمتان جمهوری اسلامی ایران، اظهارداشت: پس ازپیروزی انقلاب اسلامی و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امکانات رفاهی، فرهنگی و تغییرات اساسی در روستاها بوجود آمده است.

کارخانه افزود: توسعه در روستاها که کانون اصلی تولید در جامعه هستند از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم است که در شهرستان پاکدشت با جدیت دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهرستان برای پیگیری مطالبات مردم آمادگی کامل دارد، خاطر نشان ساخت: با تعامل هر چه بیشتر گام های مثبتی در راستای ارائه خدمات مطلوب به اهالی روستاها برداشته خواهد شد و امیدواریم زمینه رضایت مندی مردم بیش از گذشته فراهم شود.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 15458
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری