مشکل ودیعه مسکن ۱۲ خانواده از محرومان روستاهای قرچک رفع شد
تاریخ انتشار : دی ۵, ۱۳۹۷ ۲:۰۴ ب.ظ
 
رییس کمیته امداد شهرستان قرچک گفت: مشکل ودیعه مسکن ۱۲ خانواده از محرومان روستاهای قرچک با کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی خیرین و نیکوکاران رفع شد.
 مشکل ودیعه مسکن ۱۲ خانواده از محرومان روستاهای قرچک رفع شد

به گزارش ندای وارنا؛محمدرضا غضنفری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک در گفت و گو با خبرنگارتسنیم در قرچک، اظهار داشت: یکی از بز رگترین مشکلات امروزی مردم جامعه بخصوص محرومین و نیازمندان موضوع مسکن است که این موضوع هم در برنامه های حمایتی این نهاد مقدس قرار دارد.
وی با اشاره به واحد عمران کمیته ، بیان کرد: در چهار بخش کمک هزینه خرید ، تعمیرات ، پرداخت اجاره و ودیعه مسکن دست گیر محرومان ونیازمندان هستیم.
رییس کمیته امداد شهرستان قرچک بیان کرد: در کمیته امداد شهرستان قرچک بیش از ۱۱۰۰ خانواده مستاجر تحت پوشش این نهاد داریم که براساس وضعیت خانواده ها و تعداد نفرات مشکلات خانواده ها در سه بخش کمک هزینه خرید مسکن تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلا عوض و ۱۵۰ میلیون ریال وام نسبت به خانه دار شدن این عده از محرومین اقدام کرده و به خانه دار شدن این عزیزان کمک می کند.
وی افزود: در سال گذشته بالغ بر ۲۰ خانواده و درهمچنین ۸ ماهه ی اول سال ۹۷ تعداد ۱۲ مورد خرید مسکن برای محرومین داشته ایم که تلاش می کنیم این تعداد تا پایان سال به دو برابر افزایش یابد.
غضنفری تاکید کرد: بخش دوم کمک به مستاجرین پرداخت ودیعه مسکن به صورت امانی از ۱ تا ۱۰ میلیون تومان می باشد که مستاجرین کم درآمد و مشکل دار را یاری می دهیم،خانواده هایی که هم در پرداخت اجاره و هم ودیعه مسکن با مشکل مواجه هستند دستگیرشان خواهیم بود.
وی تصریح کرد: پرداخت اجاره مسکن موضوع سومی بود که به عنوان یک خدمت اثر بخش در رفع بخشی از مشکلات مستاجرین کم درآمد مورد نظر و در برنامه های حمایتی این نهاد قرار دارد.
رییس کمیته امداد شهرستان قرچک گفت: خانواده های تحت پوشش کمیته امام خمینی(ره) که دارای منزل شخصی هستند نیز از طرف واحد عمران این نهاد در بخش های به سازی و مقاوم سازی منازل سازی،احداث مسکن و سرویس های بهداشتی، تعمیرات کلی و جزیی در خدمت محرومین است.
وی افزود: طی سال های ۹۶ و ۹۷ تا کنون بیش از ۱۶۰ مورد خانه های محرومین و نیارمندان شهرستان را تعمیر و مشکلات آنها را مرتفع کرده ایم.
غضنفری خاطرنشان کرد: مشکل ۱۲ خانواده از مستاجرین با ودیعه کم توسط خیرین و نیکو کاران با سرانه ۱۰۰ میلیون ریال مرتفع گردید.
وی در پایان ضمن تشکر از همه نیکوکاران از مردم نوع دوست خواست که در مباحث مسکن مددجویی به کمک کمیته امداد شتافته و دستگیر ما در این امر مهم باشند.

منبع :قرچک آنلاین
انتهای پیام/

کد مطلب: 6426
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری