مشکل کمبود اراضی واحد‌های کم طبقه ویلایی در پاکدشت برطرف شد
تاریخ انتشار : آبان ۲۰, ۱۴۰۲ ۱:۰۷ ب.ظ
 
مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: مشکل کمبود زمین در پروژه‌های نهضت ملی مسکن از جمله ویلایی‌ها را با الحاق اراضی در پاکدشت برطرف کرده‌ایم.
 مشکل کمبود اراضی واحد‌های کم طبقه ویلایی در پاکدشت برطرف شد

به گزارش ندای وارنا؛ حسین جنتی گفت: مشکل کمبود زمین در استان تهران به دلیل عدم همکاری تمامی دستگاه‌ها از جمله وزارت علوم، جهاد کشاورزی  … همچنان باقی است و همین مشکل کمبود زمین باعث شده است که متقاضیان برخی از پروژه‌ها در سایر سایت‌های استان تهران جانمایی شود.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران  در شهر پاکدشت استان تهران همواره مشکل کمبود زمین داشته ایم که در حال حاضر با الحاق اراضی در این شهر سعی کرده‌ایم مشکل کمبود زمین را برطرف کنیم.

او با اشاره به اینکه ۵۵۰۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در جنوب غرب تهران یعنی اسلامشهر و رباط‌کریم تأییدیه نهایی شده‌اند افزود: در اسلامشهر پروژه شهید همت پلاک عدل‌آباد ساخت ۲۶۸۰ واحد، در پروژه شهید سلیمانی پلاک واوان ۸۰۰ واحد و در پروژه شهید کلانتری پلاک ملک‌آباد ۷۷۰ واحد آغاز شده است.

جنتی افزود: از ۵۵۰۰ متقاضی واجد شرایط ساخت ۴۲۵۰ واحد آغاز شده است. مابقی واحد‌ها یعنی ۱۲۵۰ واحد در بازارک رباط‌کریم جانمایی شده و در حال حاضر ظرفیت سایت بازارک رباط‌کریم ۵۳۸۰ واحد است، و این سایت حدود ۱۲ کیلومتر با اسلامشهر فاصله دارد.

مدیرکل راه وشهرسازی بیان کرد:  بسیاری از دستگاه‌ها از جمله بخش‌های خصوصی هم می‌توانستند اراضی خود را در اختیار نهضت ملی مسکن قرار دهند، اما تا به امروز در این حوزه اقدامی انجام نداده اند  که ما پیگیر آن‌ها هستیم.

گفتنی است تاکنون سه‌هزار و ۵۰۰ واحد در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد همراه شده اند که ۲ هزار واحد آن‌ها در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و تحویل متقاضیان خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد مطلب: 14675
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری