فرماندار قرچک:
مشکل کمبود گاز در مناطق شمالی کشور برطرف می‌شود
تاریخ انتشار : دی ۲۶, ۱۴۰۱ ۹:۱۲ ب.ظ
 
فرماندار قرچک: قطعا با همراهی مردم و تلاش مسئولان کشور، مشکل کمبود گاز در مناطق شمالی کشور برطرف می‌شود
 مشکل کمبود گاز در مناطق شمالی کشور برطرف می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ علیرضا فاتحی‌نژاد روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان قرچک که با محوریت مصرف بهینه کاز در محل فرمانداری قرچک برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهمترین اصول در مواجهه با بحران‌ها ،پیش بینی و حفظ آمادگی در سطح جامعه است که این مهم جز با آگاهی بخشی به جامعه و برنامه ریزی صحیح مسئولان میسر نمی‌شود.

وی گفت: خوشبختانه در حوزه مصرف گاز، شهرستان قرچک در مصرف و تأمین گاز در شرایط عادی قرار دارد ولی با توجه به در پیش بودن روزهای سرد سال نیاز است تا تمهیدات لازم برای مقابله با مشکلات و یا کمبودهای اجتمالی تدارک دیده شود.

این مسئول با اشاره به تعطیلی ادارات دولتی و لزوم صرفه جویی در مصرف گاز خاطرنشان کرد: در بازدیدهای به عمل آمده از ادارات و نهادهای دولتی و خدمات رسان قرچک، وضعیت مطلوبی در صرفه‌جویی مصرف گاز شهرستان وجود داشت و تمام ادارات به وظیفه سازمانی خود در کاهش مصرف گاز عمل کرده بودند که قطعا این مهم همچنان تداوم خواهد داشت.

فاتحی‌نژاد افزود: صرفه‌جویی در مصرف گاز امری شرعی و وظیفه‌ای ملی است و به منظور جلوگیری از بحران ناشی از برودت هوا و افزایش مصرف گاز، آحاد مردم و مسئولین باید صرفه‌جویی در مصرف گاز را در اولویت خود قرار دهند.

فرماندار قرچک ضمن تشکر از همراهی دستگاه‌های اجرایی شهر در قطع گاز ادارات یادآور شد: با تمهیدات اندیشیده شده و همدلی و صرفه جویی در مصرف گاز علاوه بر جلوگیری از ایجاد شرایط اضطرار در شهرستان، به حل بحران انرژی در مناطق شمالی کشور نیز کمک خواهیم کرد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 11753
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری