مطالبه برای فعالیت شرکت‌های خدمات‌رسان ورامین در روزهای پنج‌شنبه
تاریخ انتشار : تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب.ظ
 
عده‌ای از مردم ورامین فعالیت ادارات خدمات‌رسان همچون توزیع برق و گاز در روزهای پنج‌شنبه را همچون سایر ادارات این شهرستان خواستار هستند.
 مطالبه برای فعالیت شرکت‌های خدمات‌رسان ورامین در روزهای پنج‌شنبه

به گزارش ندای وارنا؛ ساعت کار شرکت توزیع برق و گاز شهرستان ورامین در روزهای عادی همچون ادارات‌کل استانی از ساعت هشت تا ۱۶ تعریف شده و روزهای پنج‌شنبه این ادارات تعطیل است اما عده‌ای از اهالی می‌گویند که این ساعت‌ کارآیی لازم را برای آنان ندارد زیرا بقیه ادارات و بانک‌ها در ورامین فقط تا ساعت ۱۴ به مردم خدمات می‌دهند.
یکی از شهروندان ورامینی می‌گوید: من کارمند یکی از ادارات شهر تهران هستم و فقط روزهای پنج‌شنبه فرصت دارم که برای امور اداری وقت بگذارم؛ اما وقتی رئیس اداره در محل کار خود حضور ندارد، یک کارمند که فقط فیش صادر می‌کند که جوابگوی نیاز من نیست.
محمدحسین کیارشی افزود: برخی از کارها فقط به دست رئیس اداره حل می‌شود و این اختیاری است که قانون در اختیار او گذاشته است ولی پنج‌شنبه‌ها رؤسای ادارات خدمات‌رسان تعطیل هستند.
یکی دیگر از شهروندان می‌گوید: معلمان فقط طی روزهای پنج‌شنبه تعطیل هستند و می‌توانند پیگیر کار خود شوند؛ اینکه اداره برق یا گاز بگوید من روزهای دیگر تا ساعت ۱۶ سر کار هستم، دردی از ما دوا نمی‌کند.
وی که خواست نامش در گزارش ذکر نشود، بیان کرد: برای قسط بندی و هزینه انشعاب فقط رئیس اداره می‌تواند نظر دهد که البته پنچ‌شنبه‌ها رؤسای این ادارات تعطیل هستند.
رئیس شرکت گاز ورامین نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا از استقرار کشیک در روزهای پنجشنبه خبر داد و افزود: روزهای پنج‌شنبه و در قسمت فروش شرکت گاز ورامین یک نیرو مستقر است و خدمات را به مراجعان ارائه می‌دهد.
سعید مقیمی افزود: کشیک حوادث اداره گاز ورامین به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و خدمات را به مردم ارائه می‌دهند ولی بخش اداری در روزهای پنج‌شنبه تعطیل است.
وی گفت: شرکت گاز ورامین در روزهای عادی سال تا ساعت ۱۶ فعال است ولی در ایام شیوع ویروس کرونا ساعت فعالیت تا ۱۴ است.
مسلم حاجی‌مزدرانی، رئیس شرکت برق ورامین نیز از حضور عوامل پرسنل امور مشترکین در روزهای پنجشنبه خبر داد و افزود: امور مشترکین شرکت برق و بخش‌هایی که با ارباب رجوع سروکار دارند، در روزهای پنج‌شنبه دایر است و مردم می‌توانند همچون روزهای عادی خدمات را دریافت کنند.
وی گفت: بخش حوادث شرکت برق نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است و در صورت بروز حوادث، به مردم خدمات ارائه می‌کند.
رئیس اداره آب و فاضلات شهرستان ورامین نیز به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اداره آبفای ورامین در روزهای پنج‌شنبه به طور کامل باز است.
علیرضا علیکاهی افزود: با وجود آن که اداره‌کل استانی آبفا در روزهای پنج‌شنبه تعطیل است ولی اداره شهرستانی فعالیت دارد و خدمات خود را به مردم ارائه می‌دهد.
فرماندار شهرستان ورامین نیز با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی تمامی ادارات و نهادها در تمامی روزهای هفته، گفت: اداره‌ای که در شهرستان فعالیت می‌کند، موظف است که تابع قوانین داخلی باشد و تعطیلی آن‌ها در روزهای پنج‌شنبه قابل قبول نیست.
حسین کاغذلو گفت: برخی از ادارات به بهانه اینکه اداره‌کل استانی آنان در روزهای پنج‌شنبه تعطیل است، ساعات کاری خود را با شهرستان منطبق نکرده‌اند و پنج‌شنبه را تعطیل هستند.
وی افزود: موضوع دایر بودن ادارات خدمات‌رسان در روزهای پنج‌شنبه طی نامه‌ای به اطلاع آنان رسانده شده است و قطعا هیچ اداره‌ای در روزهای پنج‌شنبه حق تعطیل بودن ندارد.
وی بیان کرد: در صورتی که اداره‌ای در روزهای پنج‌شنبه تعطیل باشد، با رئیس آن برخورد می‌شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 9910
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری