معاون استاندار تهران: تبدیل کشاورزی ورامین از سنتی به مدرن اولویت استان است
تاریخ انتشار : فروردین ۱۸, ۱۴۰۲ ۲:۴۴ ب.ظ
 
معاون اقتصادی استانداری تهران گفت: اولویت استانداری تهران در سال جدید تبدیل کشاورزی ورامین از سنتی به مدرن است.
 معاون استاندار تهران: تبدیل کشاورزی ورامین از سنتی به مدرن اولویت استان است

به گزارش ندای وارنا؛ علی مهری در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان (عج) اقامه شد، اظهار داشت: دشت ورامین، منطقه‌ای با ظرفیت‌های مهم کشاورزی و دامپروری است که با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و گذر از کشاورزی سنتی به صنعتی و مدرن می‌توان زمینه شکوفایی اقتصادی آن را فراهم کرد.

معاون اقتصادی استانداری تهران با اشاره به این که افزود: در صورتی که کشاورزی از سنتی به صنعتی و مدرن حرکت کند، قطعا استفاده از منابعی مانند آب با محدودیت‌های بسیاری همراه است مدیریت شده و میزان تولید محصولات کشاورزی افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های دامپروری شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: به منظور سهولت در عرضه دام سبک و سنگین در ورامین، ایجاد میدان عرضه دام در این شهرستان در دستور کار قرار دارد و این مهم تا پایان امسال محقق می‌شود.

این مسئول افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی یکی از مهمترین مطالبات مردم و مسئولان دشت ورامین است که با راه اندازی این منطقه ویژه اقتصادی موجب می‌شود تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به شرق استان تهران نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

مهری از اجرایی شدن منطقه ویژه اقتصادی ورامین تا پایان امسال خبر داد.

وی از پایانه صادراتی به عنوان نیاز اصلی شهرستان‌های ورامین و پیشوا یاد کرد و افزود: با راه‌اندازی پایانه صادراتی قطعا وضعیت تولید و فروش محصولات کشاورزی از رونق بیشتری برخوردار می‌شود و شاهد تولید ثروت در این حوزه خواهیم بود.

کد مطلب: 12815
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری