معاون استاندار تهران: خون شهدای مدافع حرم نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳ ۵:۳۸ ب.ظ
 
معاو ن امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: بی شک خون پاک شهدای مدافع حرم، عامل نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی است و این اضمحلال را تسریع می‌کند.
 معاون استاندار تهران: خون شهدای مدافع حرم نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند

به گزارش ندای وارنا؛ محسن نایبی شامگاه دوشنبه به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حضور در منزل شهید مدافع حرم سید عیسی علوی در شهرستان پاکدشت، ضمن دیدار و گفت وگو با خانواده این شهید والامقام، آنان را اسوه‌های صبر و مقاومت دانست.

وی با تاکید بر اینکه تکریم خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم یک وظیفه است، افزود: ما همواره مدیون خانواده معظم شهدا هستیم.

گفتنی است که در پایان این دیدار، خانواده شهید علوی به بیان خاطراتی از شهید و رشادت‌های ایشان پرداخته و همچنین نایبی با تقدیم تقدیرنامه از رشادت‌های شهید و صبر و همراهی خانواده ایشان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

معاون استاندار تهران: خون شهدای مدافع حرم نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می‌کند

دیدار معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با خانواده شهید سید عیسی علوی در پاکدشت برنامه دیدار و گفتگوی محسن نایبی معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران روز یکشنبه با همراهی فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت،احسان حیدری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین استانداری تهران و دیگر مسئولان با خانواده شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون سید عیسی علوی در روستای گلزار از توابع بخش مرکزی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

سید عیسی علوی یکی از شهدای فاطمیون است که در حمله هوایی نیروهای آمریکایی به شرق سوریه به شهادت رسید، او از فرماندهان فاطمیون بود و می‌گفت: «به سوریه آمده‌ام که سرباز حضرت زینب (س) باشم».

کد مطلب: 15389
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری