معاون استاندار تهران: مشکلات ۲۱ واحد تولیدی استان تهران رفع شد
تاریخ انتشار : مرداد ۳۱, ۱۴۰۲ ۸:۱۰ ب.ظ
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: درخواست و مشکلات ۲۱ واحد تولیدی فعال این استان در حوزه‌های مختلف بررسی و رسیدگی شد.
 معاون استاندار تهران: مشکلات ۲۱ واحد تولیدی استان تهران رفع شد

به گزارش ندای وارنا؛ محمد علیمهری شامگاه دوشنبه در شانزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات عمده این واحدهای تولیدی در حوزه شرکت شهرک‌های صنعتی و همچنین بانک‌های استان برای تقسیط و اعطا مهلت بازپرداخت بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران خاطرنشان کرد: پس از ارائه مسائل و مشکلات این واحدها، تصمیمات لازم برای رفع مشکلات و مساعدت لازم اتخاذ شد.

به گفته علیمهری در جلسه گذشته این کارگروه نیز مشکلات ۲۵ واحد تولیدی فعال استان در حوزه های مختلف پس از بحث و بررسی و رفع مشکل آنان به تصویب رسید.

وی عمده مشکلات این واحدهای تولیدی را در حوزه بانک‌ها، بیمه تامین اجتماعی و شرکت شهرک‌های صنعتی اعلام کرد و افزود: پس از ارائه مسائل و مشکلات این واحدها تصمیمات لازم برای رفع موانع تولید اتخاذ شد.

این مسئول همچنین از تصویب درخواست تسهیلات ۳۶ واحد تولیدی استان در این جلسه خبر داد و گفت: بانک‌ها مکلفند پس از ابلاغ مصوبه و ‌معرفی طرح‌ها طبق ضوابط نسبت به پرداخت تسهیلات مذکور اقدام کنند.

کد مطلب: 13892
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری