معاون شهردار: کمبود سرانه‌های خدماتی تهران با اجرای طرح‌ها جبران شد
تاریخ انتشار : اسفند ۱۰, ۱۴۰۱ ۸:۰۷ ب.ظ
 
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران اعلام کرد که با افتتاح طرح های مختلف تحت عنوان شنبه های امید و افتخار در دوره ششم مدیریت شهری، کمبود سرانه‌های خدماتی شهر تهران جبران شده‌است.
 معاون شهردار: کمبود سرانه‌های خدماتی تهران با اجرای طرح‌ها جبران شد

به گزارش ندای وارنا؛ علیرضا جاوید روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه یک تهران گفت: گسترش سرانه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در همه مناطق با محوریت مناطق جنوبی و شرقی تهران در قالب شنبه های امید و افتخار پیگیری شده و می شود که البته از دهه فجر افتتاح طرح ها به صورت روزانه و با حضور شهردار و اعضای شورای شهر انجام می شود.

وی ادامه داد: در واقع با افتتاح و بهره برداری از طرح های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کمبود سرانه خدماتی شهر جبران شده است.

جاوید این را هم گفت که امروز در شمیران چند طرح داشتیم که با زحمت شهرداری منطقه یک انجام شد و به بهره برداری رسید؛ یکی از آنها پیاده راه باغ فردوس است که می تواند به عنوان یک پلازا عمل کند و مکانی برای تفرج و گردشگری مردم باشد.

وی ادامه داد: امتداد بزرگراه ارتش و ایجاد یک دسترسی برای به گردنه قوچک و لشکرگ امروز به بهره برداری رسید و شاهد تسهیل تردد شهروندان خواهیم بود.

افزایش بودجه مناطق تهران در بودجه سال ۱۴۰۲

معاون شهردار تهران همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر برای تصویب بودجه مناطق با رویکرد افزایشی در سال آتی، تشکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: بودجه سال بعد با توجه به وضع موجود طراحی شود و البته نمی توان ادعا کنیم که تمام موارد دیده شد اما بودجه سال بعد هدفمندتر و مناطق خوب دیده شدند؛ معتقدم بودجه سال ۱۴۰۲ شاخصی برای سال های بعد خواهد شد.

آئین بهره برداری از پروژه های بزرگ شهری شمال تهران با تاکید بر توسعه سرانه های فرهنگی، گردشگری امروز/چهارشنبه/ برگزار شد و به گفته شهردار منطقه یک تهران ۵۲ میلیارد تومان هزینه این طرح ها بوده است.

کد مطلب: 12490
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری