فرماندار پاکدشت:
مقدمات آموزش اعضای شعب انتخابات در پاکدشت فراهم است
تاریخ انتشار : دی ۱۴, ۱۴۰۲ ۴:۳۱ ب.ظ
 
فرماندار پاکدشت گفت: تمامی مقدمات کار برای آموزش اعضای شعب و دیگر عوامل اجرایی فراهم شده است.
 مقدمات آموزش اعضای شعب انتخابات در پاکدشت فراهم است

به گزارش ندای وارنا؛ فاضل کارخانه صبح پنج شنبه دوازدهمین جلسه هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاکدشت که با حضور منصوری وش رئیس دفتر و اعضای هیأت نظارت، معاونین فرماندار و اعضای هیأت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه پاکدشت و حوزه فرعی بخش شریف آباد با موضوع آموزش قوانین جدید انتخابات در محل فرمانداری برگزار شد بر ضرورت اهمیت آموزش عوامل انتخابات تاکید کرد.

کارخانه گفت: آموزش اعضای شعب و نمایندگان فرماندار و دیگر عوامل انتخابات در دستور کار ستاد انتخابات شهرستان قرار دارد و با پیگیری‌های کمیته آموزش، تمامی مقدمات کار برای آموزش اعضای شعب و دیگر عوامل اجرایی فراهم شده است.

فرماندار پاکدشت افزود: وزارت کشور در زمینه ارائه آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی با توجه به اصلاح برخی از مواد قانون و آئین نامه اجرایی انتخابات تاکید داشته و ضروری است که برای برگزاری انتخابات به بهترین شکل ممکن و اجرای قانون، عوامل برگزار کننده از آموزش‌های لازم برخوردار باشند.

کارخانه با بیان اینکه انتخابات قطعاً در کشور همبستگی اجتماعی را بالا می‌برد، تصریح کرد: دولت، تمام تلاش خود را در راه خدمت به اقشار مختلف جامعه به کار گرفته و اهداف مردم را پیگیری می‌کند.

منبع: مهر

کد مطلب: 15206
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری