ملت ایران توانایی وارد کردن ضربات مهلک به دشمنان خود را دارد
تاریخ انتشار : آذر ۱۵, ۱۳۹۷ ۹:۰۷ ب.ظ
 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران توانایی وارد کردن ضربات مهلک به دشمنان خود را دارد.
 ملت ایران توانایی وارد کردن ضربات مهلک به دشمنان خود را دارد

به گزارش ندای وارنا؛پیش از ظهر پنج شنبه سردار رمضان شریف در همایش ورامین انقلابی طی سخنانی گفت: نقش ورامین در طول تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزات پیش از انقلاب بی بدیل است.

وی افزود: امروز بیش از ۵۰ میلیون نفر از جمعیت فعلی ما مبارزات روحانیت را برای رسیدن به استقلال را به یاد نمی آورند و شاهد آن مبارزات نبودند، که اگر اینطور بود امروز بیش از پیش قدر گوهر انقلاب اسلامی را می دانستند.

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: شرمنده ایم که امروز گاهی می بینیم، در این جریان سازی های تبلیغی گاه رژیم طاغوت را تطهیر می کنند.

وی افزود: رفتار امریکایی ها در زمان طاغوت با ایران مانند رفتار عربستان سعودی است و اعلام می کنند، که نگاه ما به سعودی ها مانند نگاه به گاو شیرده است.

شریف گفت: رژیم شاه یکی از حکومت های وابسته در منطقه بود، اما ایران امروز، ایران سربلندی است، که در ۴۰ سال گذشته همزمان با دست و پنجه نرم کردن با دشمن و اداره کشور و ایجاد امنیت در حال پیشرفت است.

سخنگوی سپاه پاسداران اضافه کرد: باید قدر انقلاب اسلامی و استقلال و آزادی و شرف و حیثیت امروز را بدانیم، بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای این حیثیت و شرف جان خود را فدا کردند.

وی گفت: اروپایی ها بعد از جنگ جهانی دوم هرگز شاهد ناامنی به شیوه ای که داعش در پایتخت کشورهای اروپایی انجام داد، نبودند، اما مدافعان حرم در نجات ایزدی ها، مسیحی ها و مسلمانان گام برداشتند.

سخنگوی سپاه پاسداران اضافه کرد: آنها می خواستند چهره نورانی اسلام را لکه دار کنند، اما مدافعان حرم با تکیه بر فرهنگ اهل بیت وارد عرصه شدند و شرایط ویژه ای ایجاد کنند، که بسیار درس آموز است.

شریف گفت: ما مطمئنیم به فضل الهی وعده مقام معظم رهبری محقق شده و رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهند دید.

وی اضافه کرد: ملت ما با پیمودن ۴۰ سال راه های صعب العبور شاهد سختی های فراوانی بوده است.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: ما امروز با افتخار اعلام می کنیم قادریم از جغرافیای کشور، آرمان ها و دوستداران انقلاب دفاع کنیم و داشته های دشمن در حالی رو به کاهش است، که داشته های انقلاب ما رو به افزایش است.

شریف گفت: امروز دشمن به یک دلقک سابق تلویزیون و تفاله ای از رژیم طاغوت دل خوش کرده و می خواهد با ملت پر قدرت ایران مقابله کند.

وی افزود: امروز ملت ایران قادرند به دشمنان و هم پیمانان آن ها ضربات مهلکی وارد کنند، لرزش امنیتی امروز در پایه های رژیم صهیونیستی در کل تاریخ این رژیم بی سابقه است.

شریف گفت: آمریکایی ها به عربستان گفته اند، که توانایی مقابله با ایران را ندارند، رافت و اخوت اسلامی و تدابیر امام و رهبر معظم انقلاب این بوده که ما هیچگاه دشمن شماره یک را فراموش نکرده و از درگیری های بچه گانه در منطقه بپرهیزیم، اما باید بدانند که ملت ما و مردم جفای سعودی ها در حق خود را در ذهن نگاه می دارد و فراموش نمی کنند، روزی امت اسلامی متوجه می شوند، که سعودی ها چه جفایی در حق دنیای اسلام کردند.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6079
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری