با حکم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک؛
مهدی زمانی افشار سکان‌دار هیات کشتی در قرچک شد
تاریخ انتشار : خرداد ۲۵, ۱۳۹۶ ۷:۲۱ ب.ظ
 
با حکم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک مهدی زمانی افشار که از پیشکسوتان ورزش کشتی در شهرستان است سکان‌دار هیات کشتی در قرچک شد.
 مهدی زمانی افشار سکان‌دار هیات کشتی در قرچک شد

به گزارش ندای وارنا به نقل از فارس، ساعتی پیش با حکم محسن خادمی رئیس اداره ورزش وحوانان شهرستان قرچک مهدی زمانی افشار به عنوان رئیس هئات کشتی در قرچک شد.

مهدی زمانی افشار از پیشکسوتان و ورزشکاران قدیمی و مشهور شهرستان قرچک است و سابقه حضور در شورای شهر قرچک را در کارنامه خود دارد.

محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک در این خصوص اظهار داشت: انتخاب مهدی زمانی افشار به عنوان رئیس هیأت کشتی با پیشنهاد پیشکسوتان این رشته انجام شد تا بتواند با مدیریت خود در هیأت کشتی، این رشته ورزشی را پویاتر کند.

وی افزود: با شناختی که از آقای مهدی زمانی افشار دارم مطمئن هستم با تجربه خوب و مدیریت بجای ایشان، ورزش کشتی در شهرستان قرچک پویاتر می‌گردد.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان قرچک اظهار داشت: بحث مالی در ورزش یکی از اصول کلی می باشد و با مدیریت آقای زمانی افشار و ورود حامیان مالی به ورزش می توانند به ورزش جانی دوباره ببخشد.

خادمی بیان داشت: پیش از این آقای علی استیله  ۸سال به عنوان رئیس هئات کشتی بود که به خاطر مشکلات شخصی استعفاء داد.

مهدی زمانی افشار در حاشیه این مراسم تودیع و معارفه گفت: به همه مردم ورزش دوست شهرستان قرچک قول می‌دهم  که با ورزش کشتی شهرستان قرچک را جهانی کنیم چون اعتقاد دارم پتانسیل‌های خیلی خوبی در شهرستان در بحث کشتی وجود دارد.

وی درپایان از همه پیشکسوتان کشتی شهر قرچک خواست تا در کنار هیأت کشتی  باشند و تجربه های با ارزش خودشان را به جوانان انتقال دهند.

کد مطلب: 1666
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری