رییس کمیته امداد امام خمینی(ره):
موسسه های خیریه ورامین برای دریافت زکات فطره ساماندهی می شوند
تاریخ انتشار : خرداد ۳۰, ۱۳۹۶ ۸:۰۱ ب.ظ
 
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: موسسه های خیریه ورامین برای دریافت زکات فطره ساماندهی می شوند.
 موسسه های خیریه ورامین برای دریافت زکات فطره ساماندهی می شوند

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، حسین فتح آبادی با بیان این که به موسسات خیریه دارای مجوز در ورامین جهت جمع آوری زکات فطره در روز عید سعید فطر، «هولوگرام» شناسایی داده می شود، افزود: موسسات خیریه ای که مجوز فعالیت دارند، برای دریافت «هولوگرام» مخصوص جمع آوری زکات فطره به کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ورامین مراجعه کنند.

وی افزود: بر این اساس تنها موسساتی که اقدام به دریافت «هولوگرام» کرده اند اجازه جمع آوری زکات فطره در روز عید سعید فطر در سطح شهرستان ورامین را دارند و با افراد و یا موسسات دیگر که به طور غیر قانونی اقدام به جمع آوری زکات فطره کنند، برخورد می شود.

فتح آبادی گفت: موسسات خیریه باید دارای مجوز معتبر از مراجع قانونی بوده و شخصیت حقوقی آنها به ثبت رسیده باشد، همچنین دارای حسن شهرت بوده و موارد تخلفی در سال های گذشته از آن ها گزارش نشده باشد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ورامین با بیان این که کارگروه ساماندهی زکات فطره متشکل از امام جمعه، فرمانداری، بهزیستی، کمیته امداد و نیروی انتظامی در فرمانداری ورامین تشکیل شده است، گفت: هدف این کارگروه جمع آوری بهینه زکات فطره و تحت پوشش قرار دادن بهتر نیازمندان است.

کد مطلب: 1728
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری