امام جمعه شهرستان قرچک:
میدان امروز در حوزه فرهنگی مدارس و دانشگاه‌ها هستند
تاریخ انتشار : مهر ۳, ۱۴۰۲ ۲:۰۳ ب.ظ
 
امام جمعه شهرستان قرچک گفت: مدارس و دانشگاه‌ها نباید رها شده باشند و یا با برنامه‌های حداقلی پیش ببریم، مدارس و دانشگاه‌های ما نباید بیکار باشند، ایجاد مقبولیت و جاذبه در دانشگاه‌ها می‌تواند به احسن وجه در راستای رفع مشکلات فرهنگی تلاش شود.
 میدان امروز در حوزه فرهنگی مدارس و دانشگاه‌ها هستند

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: امروز باید از لاک دفاعی در بیایم، حمله و مقابله با دشمن می‌تواند به احسن وجه تاثیرات بسزایی بیش از دفاع داشته باشیم.

وی ادامه داد: حمله و مقابله در این جنگ فرهنگی نیاز به ابزار وسایل دارد، نیاز به انسان‌های متخصص دغدغه مند دارد که بحمدالله هستند و حضور دارند، ولی نیاز به توجه کردن و گوش دادن به حرف‌های آنان داریم.

امام جمعه شهرستان قرچک بیان کرد: مدارس و دانشگاه‌ها نباید رها شده باشند و یا با برنامه‌های حداقلی پیش ببریم، مدارس و دانشگاه‌های ما نباید بیکار باشند، ایجاد مقبولیت و جاذبه در دانشگاه‌ها می‌تواند به احسن وجه در راستای رفع مشکلات فرهنگی تلاش شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: میدان امروز در حوزه فرهنگی مدارس و دانشگاه‌ها است، بیشتر تاثیری که ما می‌توانیم به نسل جوان در راستای برنامه‌های فرهنگی انجام دهیم در محیط های آموزشی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی افزود: ما آنقدری که به نهی از منکر توجه می‌کنیم به امر به معروف توجه نمی‌کنیم، امر به معروف مهم‌تر از نهی از منکر است، اگر امر به معروف در جای خودش انجام شود نیازی به نهی از منکر نیست.

کد مطلب: 14227
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری