رئیس اداره ورزش شهرستان ورامین:
نباید به بهانه کمبود اعتبارات دست روی دست بگذاریم
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۲:۴۵ ق.ظ
 
رئیس اداره ورزش شهرستان ورامین گفت: نباید به بهانه کمبود اعتبارات دست روی دست بگذاریم، بلکه باید با خلاقیت و داشتن برنامه مدون در سال جدید بتوانیم رشد خوبی در ورزش بانوان داشته باشیم.
 نباید به بهانه کمبود اعتبارات دست روی دست بگذاریم
به گزارشندای وارنا، در ابتدای این نشست نایب رئیسان هیاتهای ورزشی گزارشی از هیات مربوطه را اعلام و پیشنهاداتی را در جهت رشد و توسعه ورزش شهرستان بیان نمودند.

در ادامه ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با بیان اینکه باید برای ارتقاء ورزش شهرستان قدمهای بلندتری برداریم افزود: بنده از بهمن ماه که مسئولیت ورزش شهرستان را بر عهده گرفتم اعتقادم بر این بود که باید برای بهتر شدن و ارتقا ورزش شهرستان برنامه ریزی مناسبی راانجام دهیم

شیرکوند خطاب به مسئولین هیاتها اظهار داشت: شما متولی ورزش شهرستان هستید که باید برای بهتر شدن ورزش سعی و تلاش نمائید، انسان اگر مسئولیتی پذیرفت باید با جان و دل کار کند و حتی با وجود کمبودها نیز باید به وظیفه ای که دارد عمل کند.

این مسئول افزود: نباید به بهانه کمبود اعتبارات دست روی دست بگذاریم، باید مسئولین هیاتها با خلاقیت و داشتن برنامه مدون در سال ۹۶ در حوزه مربوطه تلاش خودتان را انجام دهید، این مهم با همفکری و همکاری میان دست اندرکاران این حوزه امکان پذیر خواهد بود و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید با برنامه ریزی بهتر بتوانیم رشد خوبی در بحث ورزش بانوان داشته باشیم.

وی ادامه داد: شهرستان ورامین از ظرفیت ها و استعدادهای بسیار خوبی در رشته های مختلف بهره مند است و به طور قطع اگر تلاشها مجدانه ادامه پیدا کند، ورزشکاران این شهرستان حرف های بسیاری در سطح استان و کشور برای گفتن خواهند داشت.

کد مطلب: 1377
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری