معاون اداری و مالی فرمانداری ورامین:
نباید در پرداخت وام سخت گیری شود
تاریخ انتشار : تیر ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۵ ق.ظ
 
معاون فرماندار ورامین گفت: اقتصاد را باید با ابزار اقتصادی درست کرد و نباید در پرداخت وام ها سخت گیری کرد.
 نباید در پرداخت وام سخت گیری شود

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، مجتبی بور بور عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک ها که با حضور جمعی از روسای بانک ها و ادارات در محل فرمانداری ورامین برگزار شد با تاکید بر انجام اقدامات مناسب در راستای افزایش تولید و رونق اقتصادی گفت: اقتصاد را باید با ابزار اقتصادی درست کرد.

بوربور با توجه به مهم بودن بانک ها و نقش آن در رونق اقتصادی افزود: همواره این موضوع یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بوده و نقش بانک ها را در رشد اقتصاد حائز اهمیت دانسته و در شعار امسال نیز بر این موضوع تاکید شده است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی چندین شاخصه دارد اظهار داشت: ایجاد تحرک و پویایی و بهبود شاخص های کلان اقتصادی از شاخصه های مهم اقتصاد مقاومتی است.

معاون مالی فرماندار ورامین تاکید کرد: بانک ها موتور محرک اقتصاد در شهرستان به شمار می روند و به همین منظور بانک ها باید عادلانه در جهت پرداخت منابع مالی گام بردارند.

وی گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی و اجرای طرح های تولیدی و خدماتی در شهرستان مطرح شده و بانک ها نقش ویژه ای در ارائه تسهیلات به مجریان طرح ها دارند که می توانند در زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان کمک کنند .

ایشان با بیان محیا بودن بستر مناسب جهت سرمایه گذاری در شهرستان خواستار فراهم ساختن زمینه های سرمایه گذاری توسط بانک ها گردید .

وی ادامه داد: در پرداخت وام نباید بیش از حد سختگیری کرد و همچنین در جهت رفاه و تسهیل در ارایه خدمات به شهروندان باید روند زمانی بررسی پرونده ها توسط بانک ها کاهش یابد.

بوربور اظهار کرد: هم افزایی و همگرایی بانک ها شکوفایی و رونق اقتصادی می شود و همچنین رضایت مشتریان از بانک ها اعتماد عمومی را بدنبال خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش تولید اشاره کرد و گفت: فعال اقتصادی اگر نیاز اقتصادیش فراهم نشود تولید کاهش می یابد که این امر زمینه ساز ایجاد بزرگترین معزل اقتصادی یعنی رکود می شود.

در پایان این جلسه مدیران بانک های شهرستان از روند پرداخت تسهیلات در بخش های مختلف ، وصول مطالبات معوقه بانک ها و همچنین مسائل و مشکلات خود مطالبی ارائه کردند .

کد مطلب: 1808
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری