نجات کودک ۳ ساله از داخل دستگاه علوفه خرد کن در پیشوا
تاریخ انتشار : آبان ۲۶, ۱۳۹۷ ۹:۵۸ ب.ظ
 
مسئول آتش نشانی شهرداری پیشوا از نجات کودک ۳ ساله از داخل دستگاه علوفه خرد کن در پیشوا خبر داد.
 نجات کودک ۳ ساله از داخل دستگاه علوفه خرد کن در پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛مجید اصغری عصر شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در آتش نشانی از نجات و خارج کردن پسربچه سه ساله افغانستانی از داخل دستگاه علوفه خردکن خبرداد و اظهار داشت: طی تماس تلفنی و اعلام این حادثه، عوامل آتش نشانی سریعا به روستای محمود آباد نو بخش جلیل آباد اعزام و پس از ۱۰ دقیقه در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد پسر بچه ای ۳ ساله بر اثر بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی والدین در حین بازی به داخل دستگاه علوفه خردکن سقوط کرده و دچار صدمات جدی شده است.

مسئول آتش نشانی شهرداری پیشوا ادامه داد: با اقدام سریع عوامل آتش نشانان شهرداری پیشوا، قطعات دستگاه علوفه خردکن با رعایت نکات ایمنی از هم باز و کودک خردسال پس از نیم ساعت عملیات دشوار از داخل دستگاه خارج کردند.

اصغری اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه کودک از هر دو پا دچار شکستگی و قطع کامل یک انگشت در پای راست خود شده بود که پس انجام اقدامات اولیه تحویل اورژانس و جهت مداوا به بیمارستان انتقال یافت.

وی گفت: این حادثه تلنگری بود که کارفرمایان و والدین ضمن رعایت جدی نکات ایمنی تجهیزات و کارگاه های صنعتی از بازی و رفت و آمد کودکان در محل کارهای صنعتی و پرخطر کاملا خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5560
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری