با حضور مسئولان:
نخستین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ورامین برگزار شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب.ظ
 
نخستین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ورامین با حضور مسئولان برگزار گردید.
 نخستین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ورامین برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛ اولین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین به ریاست کاغذلو فرماندار شهرستان و دبیری ریاست اداره صنعت ، معدن و تجارت و حضور دیگر اعضاء مرتبط با کارگروه و مدیران چند واحد تولیدی و کشاورزی درمحل فرمانداری برگزار گردید.

حسین کاغذلو فرماندار ورامین در این جلسه گفت: حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع آنان از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی است و باید برای حفظ عملکرد و ارتقا میزان تولید و حمایت از واحدهای تولیدی و کشاورزی که در اثر بیماری ویروس کرونا لطمه دیده اند ، تلاش کرد و همچنین رونق و افزایش اشتغال را جز برنامه های اولویت دار این کارگروه قرار داد.

وی مطرح کردن مشکلات واحدهای تولیدی که دارای ظرفیت های تولیدی موثر این شهرستان هستند را در این کار گروه خواستار شد و گفت : با اجرای مصوبات امیدواریم که موانع تولید کاهش یافته و رونق اشتغال در شهرستان افزایش یابد.

درادامه این جلسه حسن میرزایی دبیر کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم با تشریح اقدامات وبرنامه های آتی در حوزه صنعت و تولید افزود : این کارگروه باید نقشی را ایفا کند که با مثبت نگری و پیدا کردن راههای منطقی و هموار کردن زمینه، نه تنها مشکلات واحدهای اجرایی را حل نماید بلکه دستگاه های اجرایی و بانکها نیز به وظایف خود عمل نمایند.

در پایان جلسه صاحبان ۶ واحد تولیدی و کشاورزی هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، و موضوعاتی شامل بدهی معوق بانکی ، درخواست سرمایه در گردش ، بدهی در حوزه مالیاتی و تامین اجتماعی ، محیط زیست و برق از جمله مشکلات این واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی در قالب مصوبات اتخاذ گردید .

کد مطلب: 7914
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری