نرخ کرایه تاکسی‌های ورامین ۲۵ درصد افزایش یافت
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب.ظ
 
مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری ورامین گفت: بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر و تأئید فرمانداری شهرستان ورامین، نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری و برون شهری ورامین ۲۵ درصد افزایش یافت.
 نرخ کرایه تاکسی‌های ورامین ۲۵ درصد افزایش یافت

به گزارش ندای وارنا؛ مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری ورامین گفت: بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر و تأئید فرمانداری شهرستان ورامین، نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری و برون شهری ورامین ۲۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسن خوانساریان گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر ورامین و تأئید شورای حمل و نقل و ترافیک فرمانداری ورامین، افزایش کرایه تاکسی های درون شهری و برون شهری ورامین در ۴۸ خط تاکسی‌رانی درون و برون شهری، از امروز ابلاغ و اجرایی شد.

وی اظهار کرد: حداکثر افزایش کرایه ۴۰ خط درون شهری تاکسی‌ها در ورامین ۴ هزار ریال است.

خوانساریان تصریح کرد: نرخ کرایه تاکسی‌های برون شهری در خط ورامین به قرچک از ۲۲ هزار ریال به ۲۷ هزار و ۵۰۰ ریال، ورامین به پیشوا از ۲۱ هزر ریال به ۲۶ هزارریال، ورامین به جوانمرد قصاب از ۶۵ هزار ریال به ۸۰ هزار ریال، ورامین به افسریه از ۷۰ هزار ریال به ۸۸ هزار ریال، ورامین به مترو شهرری از ۶۵ هزار ریال به ۸۰ هزار ریال و دانشگاه آزاد به مترو شهرری از ۷۲ هزار ریال به ۹۰ هزار ریال افزایش یافت.

وی افزود:  این افزایش کرایه طی ابلاغیه ای به تمامی تاکسی داران اعلام شده و آنان موظفند که نرخ قیمت های جدید را در معرض دید مردم قرار دهند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر ورامین تعداد تاکسی‌های فعال در شهرستان ورامین را هزار و ۸۰۰ دستگاه اعلام کرد.

وی تأکید کرد: هیچ گونه افزایش کرایه‌ای در اتوبوس‌های درون شهری و برون شهری ورامین صورت نگرفته است.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7526
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری