نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی شهرستان پاکدشت برگزار شد
تاریخ انتشار : فروردین ۲۸, ۱۴۰۲ ۸:۱۲ ب.ظ
 
فرماندار پاکدشت با تأکید بر لزوم تحقق عمل به جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، امروز کشور بیش از هر زمان دیگر، به تبیین دستاوردهای نظام نیاز دارد.
 نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی شهرستان پاکدشت برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛ نشست هم اندیشی ویژه فعالان فرهنگی شهرستان با حضور محسن اردستانی فرماندار پاکدشت، امام جمعه شهرستان، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، بخشداران ،فرهنگیان شهرستان با سخنرانی  آیت الله اختری مشاور رییس جمهور و دبیر جمعیت حمـایت از انـقـلاب مــردم فلسطین در سالـن اجتماعات شورای اسلامی شـهـر پــاکـدشـت برگزار شد.

بر پایه این گزارش فرماندار پاکدشت در ابتدای این مراسم گفت : تقویت روحیه امید و تعالی در جامعه یکی از  مهمترین رسالت فعالان فرهنگی است و امروز همگی وظیفه داریم با جدیت در راستای تحقق این مهم گام‌های اساسی برداریم.

اردستانی با تأکید بر لزوم تحقق عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، امروز کشور بیش از هر زمان دیگر، به تبیین دستاوردهای نظام نیاز دارد که قطعا این روایت می‌تواند با یک برنامه ریزی منسجم و تلاش همه دست اندرکاران به مخاطبین و به ویژه نسل جوان منتقل شود.

کد مطلب: 12981
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری