با حضور آیت الله عباس کعبی زاده؛
نشست ویژه فعالان و نخبگان فرهنگی و اجتماعی در قرچک برگزار می شود
تاریخ انتشار : بهمن ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب.ظ
 
قرچک- رئیس اداره تبلیغات اسلامی قرچک از برگزاری نشست ویژه فعالان و نخبگان فرهنگی و اجتماعی دشت ورامین با حضور عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در قرچک خبر داد .
 نشست ویژه فعالان و نخبگان فرهنگی و اجتماعی در قرچک برگزار می شود

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام محمد عبدالرحیمی در خصوص برگزاری مراسم انقلاب در شهرستان قرچک اظهار داشت: امسال با توجه به وضعیت شیوع کرونا شرایط خاصی در منطقه، استان و کشور وجود دارد و با شرایط ویژه ای مراسم دهه فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم مختلفی در شهرستان قرچک ترتیب داده شده است که از مهم‌ترین آن می‌توان به نشست ویژه فعالان و نخبگان فرهنگی و اجتماعی با حضور آیت الله عباس کعبی زاده عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین قم در شهرستان قرچک اشاره کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک گفت: برگزاری نشست ویژه علما و مبلغین شهرستان با سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران، برگزاری پنج مراسم محوری در مساجد شهرستان قرچک با حضور سخنرانان کشوری، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه، حضور تیم‌های پزشکی جهادی در روستاهای قرچک، تجلیل از نخبگان قرآنی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های قابل ذکر این دهه است.

عبدالرحیمی خاطرنشان کرد: مراسم انقلابی هیچگاه تعطیل نمی‌شود چرا که انقلاب ما نهالی است که در چهل و دومین سالگرد خود ریشه در دل‌های نسل‌های مختلف دوانده است و جوانان نیز نقش پر رنگ خود را در حفظ دستاوردهای انقلابی نشان داده‌اند. رئیس اداره تبلیغات اسلامی قرچک در پایان گفت: تدارک مراسم‌های ایام الله دهه فجر ۹۹ قرچک با همکاری ارگان‌ها و نهادهای مختلف این شهرستان نظیر شهرداری و شورای اسلامی، بخشداری قرچک، فرماندهی سپاه و نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و امور مساجد بوده است که جای تقدیر و تشکر از این نهادهای انقلابی دارد.

کد مطلب: 10580
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری