معاون استاندار تهران خبر داد؛
نظارت جدی تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف استان تهران بر گران فروشی
تاریخ انتشار : شهریور ۴, ۱۳۹۷ ۱۲:۱۰ ب.ظ
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از نظارت جدی تعزیرات حکومتی و بازرسی های اتاق اصناف استان تهران بر گران فروشی خبر داد و از مردم خواست در این مسیر به مسئولین کمک کنند.
 نظارت جدی تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف استان تهران بر گران فروشی

به گزارش ندای وارنا؛محمد امامی امین پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح چند طرح فرهنگی، ورزشی و عمرانی در قرچک در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اقدامات خوب سال های اخیر استان تهران، تفکیک صنایع به صورت خوشه بندی است، که در این راستا تعداد زیادی از کارخانجات کش بافی و تریکوبافی افتتاح شد.

وی افزود: ما در استان تهران ظرفیت تولید بسیاری از کالاها را به صورت کمی و کیفی داریم، اما آن چه به تولید در کشور ما آسیب می رساند، این است، که تنوع در کیفیت و کمیت را در استان تهران برندسازی نکردیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران خوشه بندی کالاها را در شهرک های صنعتی مورد تاکید قرار داد و افزود: به عنوان مثال ما کارگاه ها و کارخانه های زیادی داریم، که در زمینه تریکوبافی فعال هستند، اما چون تعداد چرخ ها و تجهیزات آن ها محدود است، هزینه تولید بالا می رود، برای کاهش هزینه تولید نیاز به برندسازی داریم، تا بتوان با تبلیغات و بازاریابی خوب موفقیت بیشتری را شاهد بود.

امامی امین در پاسخ به این سوال که نحوه نظارت بر افزایش قیمت ها در پی افزایش قیمت ارز چطور صورت می گیرد، اضافه کرد: دستگاه های نظارتی، به ویژه تعزیرات حکومتی استان تهران و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده در بحث گران فروشی ورود جدی کرده اند، اما ما معتقدیم، خود مردم به طور اولی ناظر بر عملکرد خود هستند و علاوه بر آن بخش بازرسی اتاق های اصناف در استان تهران ناظر بر گران فروشی ها و تخلفات صنفی هستند.

وی گفت: با به اصناف اعتماد داریم، اصناف باید بدانند، مهم ترین سرمایه آن ها مردم هستند و اگر نتوانند رضایت مردم را جلب کنند، مصرف کننده ایرانی با کالای ایرانی قهر می کند، در حالی که تولیدات خوبی در کشور داریم، اما متاسفانه بخش دلالی در ۴۰ سال گذشته به کالای ایرانی آسیب جدی رسانده است و خیانت واسطه ها محبوبیت کالاهای ایرانی را کاهش داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران  افزود: با برندسازی خوب می توانیم، حاشیه سود فروشنده از جیب مردم را کاهش داده و موجب رضایت مصرف کننده شویم.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 3274
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری