نقادی همراه با پیشنهادات سازنده باشد/روابط عمومی یاور اصلی مدیر
تاریخ انتشار : آذر ۱۱, ۱۳۹۷ ۷:۰۵ ب.ظ
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: روابط عمومی یاور مدیر عالی سازمان است و در اعتمادسازی نقش مهمی دارد.
 نقادی همراه با پیشنهادات سازنده باشد/روابط عمومی یاور اصلی مدیر

به گزارش ندای وارنا؛امین بابایی ظهر یکشنبه در جلسه انتخابات هیئت رئیسه روابط عمومی های شهرستان قرچک که با حضور فرماندار و مسئولان روابط عمومی ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: روابط عمومی در جهان بعنوان پایگاه مدیریتی اصلی تعریف می شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله جهانی شدن اشاره کرد و بر استفاده از ظرفیت رسانه ها تأکید کرد.

این مسئول عنوان کرد: نگاه سنتی در مدیریت، هنوز رابط عمومی را یک جایگاه خدماتی می داند که صرفاً برای نصب پلاکارد، توزیع بروشور و تهیه عکس فعالیت دارد اما روابط عمومی دارای جایگاه والایی است که برای اعمال سیاست ها، تأمین نیاز عمومی مردم، ایجاد امنیت خاطر آنها و همچنین پیشبرد سیاست های فردی که مبتنی بر ارزشهای ناب انسانی و اسلام ناب محمدی(ص) است ایفای وظیفه می کند.

بابایی از مسئولان روابط عمومی ها خواست تا به جایگاه خود ایمان و اعتقاد داشته باشند و همچنین خاطرنشان کرد: روابط عمومی محل هنرمندی مسئولان مربوطه بوده و شالوده آن عشق است.

وی خطاب به مدیران روابط عمومی ها گفت: جایگاه روابط عمومی را کوچک نشمارید، کوچک انگاری و ساده انگاری برای این حوزه سم است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران به ضرورت تعامل سازنده روابط عمومی با خبرنگاران اشاره کرد و افزود: روابط عمومی از ظرفیت پر توان خبرنگاران بعنوان بازوان اجرایی کمک بگیرد.

نقادی همراه با پیشنهادات سازنده باشد

وی همچنین به مقوله نقد و نقادی اشاره ای داشت و نقدی را سازنده دانست که در کنارش پیشنهادات سازنده ارائه شود.

بابایی یادآور شد: سه اصل آمایش، پایش و پالایش باید در سیستم کاری روابط عمومی مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در ادامه و پس از استماع نظرات برخی مسئولان روابط عمومی ها، اشاره ای به شرایط فعلی فضای مجازی و وجود کانال های فراوان غیر رسمی داشت و گفت: اگر روابط عمومی خوراک خبری مطلوب و در خور شأن نیاز جامعه تولید کند، مخاطب نیازی به استفاده از کانالهای غیررسمی ندارد چرا که برخی از این کانالها بجای ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به فرافکنی دست زده و به عارضه ای برای عرصه اطلاع رسانی مبدل شده اند.

وی تأکید کرد: یکی از مشکلات و چالشهای دولت یازدهم و دوازدهم اطلاع رسانی نامطلوب خدمات است که بایستی خروج از این وضعیت با همت و تلاش مسئولان روابط عمومی ها صورت گیرد.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد خبر
کد مطلب: 5973
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری